1.961 visninger
|
Oprettet:
tablet.... hjæælp... {{forumTopicSubject}}
jeg hva er jeres mening, skal lige siges jeg ikke ved en skid om det, men mit valg står mellem - Samsung Galaxy Note 10.1" Tablet WiFi + 3G... eller ipad et eller andet.... hva siger i???
skal lige siges jeg har led-tv, galaxy s3, og computer i samsung, og har altid været android-mand... men alle roser bare de ipad så meget, og i så fald, hvilken model skal man ha???
sep 2009
Følger: 1 Svar: 4
apr 2007
Følger: 1 Svar: 159
Køb en asus transformer tf300 istedet, hvis du ikke vil have ipad.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.291
Ja tag en tablet der ikke kan arbejde sammen med din telefon, dit tv og kræver et super ustabilt program for at kunne arbejde sammen med din computer.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Eller vente på en Surface RT/PRO !!
Ipaden er ved at tage sine sidste krampetrækninger på markedet. Den platform står stille!
jan 2007
Det lader ikke til at du rent faktisk har prøvet disse omtalte produkter og da overhovedet ikke iTunes, som er et virkelig ustabilt program på en PC.
Lad mig høre hvad det er der gør det smart at vælge et Apple produkt i Vendelbo's tilfælde?
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 444
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 32 Svar: 625
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 23 Svar: 376
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
Hvis jeg stod og skulle vælge tablet ville jeg vælge en iPad, men når du har så mange samsung ting i hjemmet vil du måske have bedst af at køre Samsung. Jeg ved det ikke for jeg har ikke prøvet det.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 55
Der er ikke nogen tablet der er bedre end andre hvis du tager modeller på samme niveau altså.
Det er en samgs sag hvad du syntes det ligger best i hånden og hvad styresystem man er til er som sagt også en smags sag, da begge systemer virke formidabelt. Ja har prøvet begge dele og eje begge dele. er dog mest til android som er min smags sag.
Så drop nu det med den ene sælger flere og det kun er apple der virker.
SMAGS SAG! tag ud og prøv nogen tablets og se hvad du falder for først og tag så og køb.
du kan ikke bruge alle andres mening på dette punkt da du aldrig vil få noget positivt ud af det da den ene er android fan og den anden apple fan.
igen jeg syntes begge tablets samsung og ipad er rigtig fede/gode jeg har kun valgt android fordi jeg bedre kan lide deres system (nemmere at smide film billeder osv ned på) samt at den ikke er lige så låst som ipad.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
Jeg plejer at drille min svigermor med at hendes 4s er en fin gammel menneske mobil..
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 61 Svar: 580
jeg syntes du skal tage en Google NEXUS 10 fordi
1: mega hoej oploesning(kan godt lave nogle fejl i webbrowsing da den skalere websiden op til 2560x1600 men ikke noget der er slemt)
2: REN ANDROID fra google, hurtigere opdateringer
3: hurtig processor 2gb ram .osv.
men den taplet faar du en ren android foelse ikke noget med at det forskaellige firmaer har proppet noget oven paa android, den skulle koere lige saa flydende som en ipad (bortset fra webbrowsing fordi at goolge lavede en lille fejl ved at saette google chrome som stock browser den er ikke klar til den opgave endnu. men det er ikke slemt, kan bare hente en ny)
ellers kan du som nogle siger tage en asus eee pad transformer tf300
rigtig god taplet men kan ikke maale sig med nexus 10
kun lige at tf300 har du muglighed for at have et tastatur til. det kan du ikke paa samme maade goere med en nexus 10
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
mar 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 92 Svar: 1.050
dec 2011
aug 2007
HAHA så fordi de kendte bruger den skal vi også ??
Og nej, de seriøse forretnings mænd bruger blackberry !!!
Apple er lort fordi:
- De kun fungere med andet apple.
- De har ikke flash.
- Du skal have 20 omformere til forskellige ting.
- Du kan ikke udvide med hukommelses kort som er LANGT billigere end prisforskellen der er på de forskellige iPads
- Fordi iTunes er lort, kan ikke fordrage det der med at det kun virker på den ENE computer det er sync med, så hvis man er hjemme hos en ven der har noget fedt musik, ja så kan du ikke få noget af det
- De kan ikke "multitaske" ihvertfald ikke særlig godt.
- Det er ikke muligt at se alle sine filer i en oversigt, så som "stifinder" på sin computer, så du kan heller ikke rykke rundt på filer m.m.
- Hvis du skal koble noget til / lade op, virker apple´s originale kabler stort set kun, og dem har de presset prisen GODT op.
- Du kan ikke engang sende en e-mail hvor du vedhefter flere forskellige ting, det er jo for latterligt ?
- Du kan ikke gemme eller hente ting fra en USB nøgle, kan jeg på min Acer!, og du kan kun hente et billed hvis det er i det rette format, og du har et kit så du kan sætte den til din iPad, min Acer har USB stik, så det er abre at sætte det til og så køre det
- Og så skal alt være i speciel format før det virker, min Acer sluger stort set alle formater.
Jeg kunne blive ved.
Og så ville jeg mene at en begundelse som at "den ligger godt i hånden" ikke kan bruges til en skid, for det er en smags sag, jeg synes f.eks. min Acer ligger meget fint i hånden, og den har nogle smarte genveje i siden af skærmen, så jeg bare kan trykke, så går den til næste side, i stedet for jeg skal køre min finger hend over skærmen, derfor kan jeg holde om den uden at skulle bruge hele hånden når jeg sidder og læser noget
aug 2007
-"De har ikke flash" Hvad skal vi bruge flash på en tablet til? - Jeg ser f.eks. south park på min tablet, der behøver jeg flash, og det kunne apple også hvis ikke de var så fucking snobbet.
-"Du skal have 20 omformere til forskellige ting" Øh, 1. Og kun midlertidig. Indtil lightning er lavet, bare vent til 2013 - Man behøver mere end en, og jeg behøver ingen da min har USB, samt micro HDMI. Og hvorfor skal jeg vente til 2013, når det er den 3 tablet de laver hvor man skal bruge omformere, det er fordi apple tager røven på sine kunder, og skal tjene penge på så meget ekstra udstyr som muligt !!!! - Det er det samme de gjorde med iPhone 4 og iPhone 4s, den samme mobil men hvor de lige flytter en knap eller to lidt så man ikke kan bruge de covers man har til iPhone 4, men nu skal ud og købe nye. Og nu på 5´eren har de da også lavet nyt stik i bunden så du skal have ny bil oplader, og omformere til din dock der hjemme, FØJ en måde at behandle sinde trofaste kunder på !!!
-"Du kan ikke udvide med hukomelseskort" Nej og det er vi faktisk ret glade for! - HAHA det er i da bestemt ikke, du skal ikke bilde mig ind folk gerne vil betale overpris for at være låst til én bestemt mængde hukommelse!
-"De kan ikke multitaske" Hold da op, du da prof. Hvorfor skulle de ikke kunne det? - Den sætter programmer i baggrunden i dvale, i stedet for at holde dem kørende, som min andriod gør.
-"Du kan ikke gemme ting fra en usb nøgle" Hvorfor skulle det være nødvendigt? - Det er tit jeg bruger min USB nøgle til at overføre noget, da det er langt nemmere og hurtigere end man skal til at pare sin tablet med sin pc. Og det er der RIGTIG mange iPad brugere jeg kender der også savner.
Kan godt være du skrev det, men synes stadigvæk det var et dårligt argument for hvorfor han skal vælge iPad da han nok ikke har samme meninger eller hænder som dig.
Min Acer er billigere, og kan mere, og hvis jeg skal sige "min personlige mening" er bedre på alle punkter.
aug 2007
jan 2007
Gider ikke engang gå videre i en diskussion mod f.eks. en person der tror at alle chefer i hverdenbruger Apple og at kun Apple virker.
Faktum er at en iPad er mere låst end en Andriod tablet, endnu et faktum er at iTunes køre af helvedet til på en PC. Har forresten både haft en iPhone og alt dette er skrevet på en iPad. Og I snakker om at jeg ikke kan komme med argumenter, læs lige jeres egne svar på hvad andre skriver.
Til grin.
Jeg ser objektivt på tingene, i modsætning til alle jer iSheeps.
feb 2007
Emner: 4 Svar: 853
Vi bruger dem til spil, film, og internet. Når vi skal noget mere seriøst, så bruger vi vores bærbar, for der er ipad'en/andre tablets sgu for små.
Så find ud af hvad dit behov er.
aug 2007
Jeg sætter tit min til fjernsynet når jeg er hjemme hos mine forældre via micro hdmi.
Og jeg lægger tit ting over på mit USB stik, det er lidt hurtigere, og nemmere lige at have med. På iPad, omformer omformer omformer...
Det er jo ikke en bonus man har købt en doc som man nu med den nye iPhone skal have omformer til come on, det er seriøst at tage røven på sine kunder ! + den der omformer også koster alt for meget.. Apple tænker hele tiden på hvordan de kan hive flere penge ud af deres kunder.
Og jeg vil hellere have valget om jeg vil lukke programmet eller ej, det skal den ikke gøre for mig
Mail funktionen er jo på ingen måde bedre det er bare noget pjat.
Og jeg synes det er lækkert man kan gøre sin mobil personlig, og det fungere bestemt ikke af ht. det virker fint på eller andriod jeg har haft
jan 2007
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 2 Svar: 1
Sidst nævnte dropper vi bare med det samme...
Hvis du ikke har særlig meget erfaring med Tablets, syntes jeg du skal vælge Ipad. Den er grundlæggeren for alle de andre, mere eller mindre. Har et solidt og afprøvet OS (her taler jeg om mange af de grundlæggende ting, og ikke nye features.).
Der er dog nogle ting ved Ipad som er irriterende, og jeg fatter ikke at de stadig har udeladt nogle meget banale features, så som at kunne vælge flere kontaktpersoner på samme tid, og evt. slette dem.Der er dog apps der kan, for en lille slat penge (det lugter lidt ik?).
Den anden del af den dårlige side af Ipad, er helt klart Itunes. Program mæssigt, er der alt for mange ulogiske eller manglende features. Så man ender med kun at bruge det som absolut sidste udvej.
Galaxy, er ikke et dårligt køb, og hvis du har haft andre Samsung ting i samme stil, så vil det ikke være den store omvæltning for dig. De har taget en del af Ipaden's grundlæggende ting, og piftet dem lidt op. Nogle bedre end andre, og det er nok en smag og behag ting.
Bonus info ( haha - grimt sagt) .
Microsoft er i gang med en hel del, hvad angår de forskellige mobil platforme, og deres agilitet over for nye ting og hinanden.
jan 2007
Har du overhovedetprøvet en Andorid tablet, bliver sgu mere og mere i tvivl, fordet er sgu godtnok meget få at deling du har siddet og fortalt som man ikke også kan på sådan en.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.572
jan 2007
Til gengæld spare jeg 7-800 kr på Apple TV.
aug 2007
Og fedt at promovere at de ikke tør kaste sig ud i noget nyt, men bare kopiere alle andre når de har fået det til at virke, feeeed holdning
aug 2007
+ var det HP som startede med deres PDA lomme computeren, (MED WINDOWS) - Det koncept er da også tyvstjålet af apple.
Og ja den første iPad, den var jo bare kvalivare !!! - super de udgav den for hurtigt for ikke at tabe det kapløb med android...
Dennis, du kan elske og have intime lege alt hvad du vil med dine apple produkter, du får aldrig mig til at sige noget godt om dem, og det er ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan
aug 2007
jan 2007
Ja AirPlay er smart, det kan ingen tage da Apple. Har du hørt om DLNA?
Men nu du selv bringer det på banen, så har Apple INTET opfundet og er ALDRIG kommet først på markedet med en type produkt. Længere er den ikke.
jan 2007
Synes ikke du svarede på den med at Apple aldrig har været først med noget, du må da være af en anden overbevisning ud fra hvad du tidligere skrev.
Du har ikke sat, du har siddet.
jan 2007
Igen, få dine facts på plads, Apple var ikke de første med noget som helst.
Var de, de første til at lave et program til at ligge musik over på en musikafspilnings enhed?
jan 2007
Men lad os stoppe diskussionen, den ender alligevel aldrig.
dec 2011
Hvis det skal være en smartphone skal styresystemet være android. alt det andet er bare kopier..
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
mar 2010
Følger: 19 Følgere: 16 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 1.521
Det er ren smagssag, ligesom at jeg hellere vil have Pepsi fremfor Cola, så vil jeg hellere have Android frem for iOS, at andre foretrækker det omvendt er bare sådan det er, man kan ikke diktere andres smag.
tablet.... hjæælp...