{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.961 visninger | Oprettet:

the vendelbo .
the vendelbo .
Følger: 1 Emner: 138 Svar: 170

tablet.... hjæælp... {{forumTopicSubject}}

jeg hva er jeres mening, skal lige siges jeg ikke ved en skid om det, men mit valg står mellem - Samsung Galaxy Note 10.1" Tablet WiFi + 3G... eller ipad et eller andet.... hva siger i???

skal lige siges jeg har led-tv, galaxy s3, og computer i samsung, og har altid været android-mand... men alle roser bare de ipad så meget, og i så fald, hvilken model skal man ha???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tablet.... hjæælp...
  • Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Svar: 4
    #1   26. nov 2012 hvis alt andet udstyr er i Samsung, vil du nok opnå et bedre resultat med en 10.1 grundet grundet mærke samhørighed. Men om den ene tablet er bedre end den anden er vist lidt lige som religion.

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 159
    #2   26. nov 2012 Samsung er elendige til at lave tablets, de hakker og du bliver træt af det i længden.

Køb en asus transformer tf300 istedet, hvis du ikke vil have ipad.

• #3   26. nov 2012 Sikke meget uvidenhed der er herinde. Kig forbi jeres altforblændende fan-boy briller.

Ja tag en tablet der ikke kan arbejde sammen med din telefon, dit tv og kræver et super ustabilt program for at kunne arbejde sammen med din computer.

• #4   26. nov 2012 Google Nexus 7

Eller vente på en Surface RT/PRO !!

Ipaden er ved at tage sine sidste krampetrækninger på markedet. Den platform står stille!

• #5   26. nov 2012 Dennis :

Det lader ikke til at du rent faktisk har prøvet disse omtalte produkter og da overhovedet ikke iTunes, som er et virkelig ustabilt program på en PC.

Lad mig høre hvad det er der gør det smart at vælge et Apple produkt i Vendelbo's tilfælde?

• #6   26. nov 2012 Synes du bør holde dig i Android og Galaxy tab. Jeg har tidligere haft en iPad og var ikke nær så glad for den, som jeg er for den Galaxy tab jeg har nu

• #7   26. nov 2012 Apple er lort, køb alt andet, og da specielt hvis du har andet samsung, jeg har en Acer a 501, billigere, og kan mere end iPad

• #8   26. nov 2012 Læs anmeldelser der er skrevet af personer, der har MEGET erfaring med tablets. Du kan ofte også se kundeanmeldelser af personer der selv ejer/har ejet tableten, hvilket må give et godt indtryk.

• #9   26. nov 2012 iPad er bare mere flydende end andre tablets, men det er fordi den er begrænset til kun at køre det som apple tillader. Det er et sted også rigtig godt, men man er som bruger låst og er nærmest uden frihed.

Hvis jeg stod og skulle vælge tablet ville jeg vælge en iPad, men når du har så mange samsung ting i hjemmet vil du måske have bedst af at køre Samsung. Jeg ved det ikke for jeg har ikke prøvet det.

• #10   27. nov 2012 Prøv nu drop alt det der fan boy gøjl.

Der er ikke nogen tablet der er bedre end andre hvis du tager modeller på samme niveau altså.

Det er en samgs sag hvad du syntes det ligger best i hånden og hvad styresystem man er til er som sagt også en smags sag, da begge systemer virke formidabelt. Ja har prøvet begge dele og eje begge dele. er dog mest til android som er min smags sag.

Så drop nu det med den ene sælger flere og det kun er apple der virker.

SMAGS SAG! tag ud og prøv nogen tablets og se hvad du falder for først og tag så og køb.

du kan ikke bruge alle andres mening på dette punkt da du aldrig vil få noget positivt ud af det da den ene er android fan og den anden apple fan.

igen jeg syntes begge tablets samsung og ipad er rigtig fede/gode jeg har kun valgt android fordi jeg bedre kan lide deres system (nemmere at smide film billeder osv ned på) samt at den ikke er lige så låst som ipad.

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #11   27. nov 2012 Ja jeg kan godt forstå i mener ipad og dvs. fra det firma er bruger venlig.. ja det er jo lavet til IT analfabeter. børn under 3år og gamle menesker..

Jeg plejer at drille min svigermor med at hendes 4s er en fin gammel menneske mobil..

• #12   27. nov 2012 Ipad er en fin taplet men hvis du altid for brugt andriod vil du faa spat.

jeg syntes du skal tage en Google NEXUS 10 fordi

1: mega hoej oploesning(kan godt lave nogle fejl i webbrowsing da den skalere websiden op til 2560x1600 men ikke noget der er slemt)

2: REN ANDROID fra google, hurtigere opdateringer

3: hurtig processor 2gb ram .osv.

men den taplet faar du en ren android foelse ikke noget med at det forskaellige firmaer har proppet noget oven paa android, den skulle koere lige saa flydende som en ipad (bortset fra webbrowsing fordi at goolge lavede en lille fejl ved at saette google chrome som stock browser den er ikke klar til den opgave endnu. men det er ikke slemt, kan bare hente en ny)

ellers kan du som nogle siger tage en asus eee pad transformer tf300

rigtig god taplet men kan ikke maale sig med nexus 10

kun lige at tf300 har du muglighed for at have et tastatur til. det kan du ikke paa samme maade goere med en nexus 10

profilbillede
  • #15   27. nov 2012 asus transformeren Super fin tablet, mener der er en ny asus tf700 ude, jeg ville aldrig vælge en Ipad, jeg hader og være låst, og skal absolut bruge apples ideer med hensyn på musik filer, billeder, og video filer, .. synes man har mere frihed på android,

• #16   27. nov 2012 Apple løber fra garanti og sælger falsk tryghed til overpris .. mac-værk hed programmet hvor alt for mange havde problemer og blev kraniekneppet for groft,

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#17   27. nov 2012 Kendte og forretningmænd. skulle det være god reklame.. det er bare fordi det er et brandt. entet anden.. jeg støtter hverken apple eller windows. det ser fint ud men sku ikke brugbart... Især skal man der virkelig har masser af tid og overbærendene hvis man bruger windows.

• #18   27. nov 2012 "iphone er langt fra en gammelmands telf alle de kendte og store forretningsmænd bruger iphone og gad vide hvorfor"

HAHA så fordi de kendte bruger den skal vi også ??

Og nej, de seriøse forretnings mænd bruger blackberry !!!

Apple er lort fordi:

- De kun fungere med andet apple.
    - De har ikke flash.
    - Du skal have 20 omformere til forskellige ting.
    - Du kan ikke udvide med hukommelses kort som er LANGT billigere end prisforskellen der er på de forskellige iPads
    - Fordi iTunes er lort, kan ikke fordrage det der med at det kun virker på den ENE computer det er sync med, så hvis man er hjemme hos en ven der har noget fedt musik, ja så kan du ikke få noget af det smiley
    - De kan ikke "multitaske" ihvertfald ikke særlig godt.
    - Det er ikke muligt at se alle sine filer i en oversigt, så som "stifinder" på sin computer, så du kan heller ikke rykke rundt på filer m.m.
    - Hvis du skal koble noget til / lade op, virker apple´s originale kabler stort set kun, og dem har de presset prisen GODT op.
    - Du kan ikke engang sende en e-mail hvor du vedhefter flere forskellige ting, det er jo for latterligt ?
    - Du kan ikke gemme eller hente ting fra en USB nøgle, kan jeg på min Acer!, og du kan kun hente et billed hvis det er i det rette format, og du har et kit så du kan sætte den til din iPad, min Acer har USB stik, så det er abre at sætte det til og så køre det smiley
    - Og så skal alt være i speciel format før det virker, min Acer sluger stort set alle formater.

Jeg kunne blive ved.

Og så ville jeg mene at en begundelse som at "den ligger godt i hånden" ikke kan bruges til en skid, for det er en smags sag, jeg synes f.eks. min Acer ligger meget fint i hånden, og den har nogle smarte genveje i siden af skærmen, så jeg bare kan trykke, så går den til næste side, i stedet for jeg skal køre min finger hend over skærmen, derfor kan jeg holde om den uden at skulle bruge hele hånden når jeg sidder og læser noget smiley

• #19   27. nov 2012 -"De kan kun fungere med andet Apple" Hvorfor skulle de kun kunne det?? - Fordi det kan ALT andet, og det er der faktisk en del der benytter sig af.

-"De har ikke flash" Hvad skal vi bruge flash på en tablet til? - Jeg ser f.eks. south park på min tablet, der behøver jeg flash, og det kunne apple også hvis ikke de var så fucking snobbet.

-"Du skal have 20 omformere til forskellige ting" Øh, 1. Og kun midlertidig. Indtil lightning er lavet, bare vent til 2013 - Man behøver mere end en, og jeg behøver ingen da min har USB, samt micro HDMI. Og hvorfor skal jeg vente til 2013, når det er den 3 tablet de laver hvor man skal bruge omformere, det er fordi apple tager røven på sine kunder, og skal tjene penge på så meget ekstra udstyr som muligt !!!! - Det er det samme de gjorde med iPhone 4 og iPhone 4s, den samme mobil men hvor de lige flytter en knap eller to lidt så man ikke kan bruge de covers man har til iPhone 4, men nu skal ud og købe nye. Og nu på 5´eren har de da også lavet nyt stik i bunden så du skal have ny bil oplader, og omformere til din dock der hjemme, FØJ en måde at behandle sinde trofaste kunder på !!!

-"Du kan ikke udvide med hukomelseskort" Nej og det er vi faktisk ret glade for! - HAHA det er i da bestemt ikke, du skal ikke bilde mig ind folk gerne vil betale overpris for at være låst til én bestemt mængde hukommelse!

-"De kan ikke multitaske" Hold da op, du da prof. Hvorfor skulle de ikke kunne det? - Den sætter programmer i baggrunden i dvale, i stedet for at holde dem kørende, som min andriod gør.

-"Du kan ikke gemme ting fra en usb nøgle" Hvorfor skulle det være nødvendigt? - Det er tit jeg bruger min USB nøgle til at overføre noget, da det er langt nemmere og hurtigere end man skal til at pare sin tablet med sin pc. Og det er der RIGTIG mange iPad brugere jeg kender der også savner.

Kan godt være du skrev det, men synes stadigvæk det var et dårligt argument for hvorfor han skal vælge iPad da han nok ikke har samme meninger eller hænder som dig.

Min Acer er billigere, og kan mere, og hvis jeg skal sige "min personlige mening" er bedre på alle punkter. smiley

• #20   27. nov 2012 Haha så var der en der kunne skyde dit apple lort ned, og så tuder man smiley

• #21   27. nov 2012 Undskyld at jeg har andet i mit liv end dette site.

Gider ikke engang gå videre i en diskussion mod f.eks. en person der tror at alle chefer i hverdenbruger Apple og at kun Apple virker.

Faktum er at en iPad er mere låst end en Andriod tablet, endnu et faktum er at iTunes køre af helvedet til på en PC. Har forresten både haft en iPhone og alt dette er skrevet på en iPad. Og I snakker om at jeg ikke kan komme med argumenter, læs lige jeres egne svar på hvad andre skriver.

Til grin.

Jeg ser objektivt på tingene, i modsætning til alle jer iSheeps.

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #22   27. nov 2012 Til mit og ungernes behov så dækker vores 2 ipad's det til fulde. Vi har en hd med 500gb film på så kan afspille 2 forskellige film på samme tid.

Vi bruger dem til spil, film, og internet. Når vi skal noget mere seriøst, så bruger vi vores bærbar, for der er ipad'en/andre tablets sgu for små.

Så find ud af hvad dit behov er.

• #24   27. nov 2012 Jeg har kun haft problemer med iTunes, og synes de fleste har problemer med det syncer når de ikke vil have det og andre ting .

Jeg sætter tit min til fjernsynet når jeg er hjemme hos mine forældre via micro hdmi.
    Og jeg lægger tit ting over på mit USB stik, det er lidt hurtigere, og nemmere lige at have med. På iPad, omformer omformer omformer...

Det er jo ikke en bonus man har købt en doc som man nu med den nye iPhone skal have omformer til come on, det er seriøst at tage røven på sine kunder ! + den der omformer også koster alt for meget.. Apple tænker hele tiden på hvordan de kan hive flere penge ud af deres kunder.

Og jeg vil hellere have valget om jeg vil lukke programmet eller ej, det skal den ikke gøre for mig smiley

Mail funktionen er jo på ingen måde bedre det er bare noget pjat.

Og jeg synes det er lækkert man kan gøre sin mobil personlig, og det fungere bestemt ikke af ht. det virker fint på eller andriod jeg har haft smiley

• #25   27. nov 2012 Den med iTunes skulle ikke diskuteres, det er fakta at det program er noget af det mest ustabile man kan finde. Har vel ialt 150 programmer på min pc, alt lige fra Photoshot, Autocat til små programmer lavet af enkelt personer og stadig er det mest ustabile iTunes.

• #26   30. nov 2012 Jeg har haft testet 3 tablet versioner: Ipad, Samsung Galaxy og en BlackBerry.

Sidst nævnte dropper vi bare med det samme...

Hvis du ikke har særlig meget erfaring med Tablets, syntes jeg du skal vælge Ipad. Den er grundlæggeren for alle de andre, mere eller mindre. Har et solidt og afprøvet OS (her taler jeg om mange af de grundlæggende ting, og ikke nye features.).

Der er dog nogle ting ved Ipad som er irriterende, og jeg fatter ikke at de stadig har udeladt nogle meget banale features, så som at kunne vælge flere kontaktpersoner på samme tid, og evt. slette dem.Der er dog apps der kan, for en lille slat penge (det lugter lidt ik?).
    Den anden del af den dårlige side af Ipad, er helt klart Itunes. Program mæssigt, er der alt for mange ulogiske eller manglende features. Så man ender med kun at bruge det som absolut sidste udvej.

Galaxy, er ikke et dårligt køb, og hvis du har haft andre Samsung ting i samme stil, så vil det ikke være den store omvæltning for dig. De har taget en del af Ipaden's grundlæggende ting, og piftet dem lidt op. Nogle bedre end andre, og det er nok en smag og behag ting.

Bonus info ( haha - grimt sagt) .
    Microsoft er i gang med en hel del, hvad angår de forskellige mobil platforme, og deres agilitet over for nye ting og hinanden.

• #27   3. dec 2012 Dennis H

Har du overhovedetprøvet en Andorid tablet, bliver sgu mere og mere i tvivl, fordet er sgu godtnok meget få at deling du har siddet og fortalt som man ikke også kan på sådan en.

• #28   4. dec 2012 Både Allshare og Allshare Control virker sku fint sammen med en Galaxy Tab og et ES8005-TV.

• #29   4. dec 2012 Hvad skal jeg med en dock når jeg har en lader og All Share, ja nemlig, intet.

Til gengæld spare jeg 7-800 kr på Apple TV.

• #30   4. dec 2012 Dennis - forstå nu andriod kan alt det apple kan, bare bedre, og så lige lidt mere til smiley
    Og fedt at promovere at de ikke tør kaste sig ud i noget nyt, men bare kopiere alle andre når de har fået det til at virke, feeeed holdning smiley

• #31   4. dec 2012 Så kan vi jo fluekneppe hele vejen, og sige hvem der først kom med en mp3 afspiller, som apple nogle år efter kopierede og kaldte for iPod. - mener det var Sony.

+ var det HP som startede med deres PDA lomme computeren, (MED WINDOWS) - Det koncept er da også tyvstjålet af apple.

Og ja den første iPad, den var jo bare kvalivare !!! - super de udgav den for hurtigt for ikke at tabe det kapløb med android...

Dennis, du kan elske og have intime lege alt hvad du vil med dine apple produkter, du får aldrig mig til at sige noget godt om dem, og det er ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke kan smiley

• #32   4. dec 2012 Og hvis ikke wifi er indbygget, så koster en dogle til f.eks. samsung kun 399, og kan sikkert findes på tilbud eller brugt billigere smiley

• #33   4. dec 2012 Dennis H >>

Ja AirPlay er smart, det kan ingen tage da Apple. Har du hørt om DLNA?

Men nu du selv bringer det på banen, så har Apple INTET opfundet og er ALDRIG kommet først på markedet med en type produkt. Længere er den ikke.

• #34   4. dec 2012 Fint, din mening, her virer det dog fint.

Synes ikke du svarede på den med at Apple aldrig har været først med noget, du må da være af en anden overbevisning ud fra hvad du tidligere skrev.

Du har ikke sat, du har siddet. smiley

• #35   4. dec 2012 Nej de opfandt ikke den første smartphone, det er fakta om du vil det eller ej.

Igen, få dine facts på plads, Apple var ikke de første med noget som helst.

Var de, de første til at lave et program til at ligge musik over på en musikafspilnings enhed?

• #36   4. dec 2012 Du kender tydeligvis ikke Apple's måde at arbejde på, de har intet samlet, de arbejder for sig selv og er ikke interesseret i at hjælpe andre, grunden til at så mange producenter vælger at integrerer bla. AirPlay er at det sælger. Og de betaler allesammen store summer for at få lov til det.

Men lad os stoppe diskussionen, den ender alligevel aldrig.

• Dingodasker
    Dingodasker Tilmeldt:
    dec 2011

#37   6. dec 2012 Jeg vil lige sige at iphone har aldrig været en smartphone.. Det er bare en mobil med stor skærm som kan gå på nettet..

Hvis det skal være en smartphone skal styresystemet være android. alt det andet er bare kopier..

• #38   6. dec 2012 Den allerførste smartphone med touch kom fra Ericsson og hed R380 og var med Syboian OS. Så apple har aldrig været først på markedet.

• #39   6. dec 2012 Siger os bare at de første der kom med en smartphone er Ericsson, så den latterlige "magtkamp" der foregår er fuldstændig latterlig.

Det er ren smagssag, ligesom at jeg hellere vil have Pepsi fremfor Cola, så vil jeg hellere have Android frem for iOS, at andre foretrækker det omvendt er bare sådan det er, man kan ikke diktere andres smag.

Kommentér på:
tablet.... hjæælp...

Annonce