{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Vurdering af iPhone 4s {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til at smide min iPhone 4s til forsikringen nu her hvor jeg skal til at skifte den ud med en lumia 920.. Regner med at skulle sælge den til min veninde.

Den vil være helt ny, altså med plastik og det hele 16gb hvad vil den være værd? hvad jeg kan se vil det være omkring 3.500 eller er det helt vedsiden af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af iPhone 4s
  • #1   21. nov 2012 så du snyder simpelthen ved at udnytte din forsikring?

    for derefter at bilde din veninde ind at hun får telefonen til vennepris?


  • #2   21. nov 2012 Mit kamera er ødelagt og min antenne virker ikke særlig godt efter den har fået saltvand og blå gajol i sig, så jeg sender den ind min forsikring som jeg betaler dyrt for, for ikke at snyde min veninde eller en anden køber?

    Og har ikke snakket om nogle vennepris? Det er lidt under prisen for en brugt prisen på dba for en 16gb udgave. Så hvis du ikke har noget konkret så smut?


  • #3   21. nov 2012 nå ja, det jo sådan at forsikringer fungerer smiley vi melder da også bare alle sammen vores bil stjålet når vi vil have en ny - så er vi også sikre på at folk på .. jaaa 20`år? aldrig får råd til at forsikre en bil smiley



    btw.

    iPhone 4S, 16 GB, sort, ikke sim-låst, HELT NY og UBRUGT, telefonen er ikke...
    6500 Vojens I dag Kr. 2000


  • #4   22. nov 2012 Hvis du laver en skade på bilen, inden du skal sælge den.. Så ville du ikke indberette det inden? Min mobil er defekt hvorfor skulle jeg ikke indberette den?

    Og om jeg har råd til at forsikre en bil som 20 årig, er du vel ikke til at bedømme? Gt et år siden havde jeg en motorcykel som var forsikret?


  • #5   22. nov 2012 Hvis der både er saltvand og Gajol i den, så passer man tydeligvis ikke på sine ting. Og pointen var, at jo flere (i det her tilfælde) selvforskyldte ting der indberettes, jo højere præmie hele vejen rundt.

    Havde du passet bedre på dine ting, så havde Apple ombyttet den kvit og frit;)

    Har du i øvrigt kigget på din selvrisiko om det overhovedet kan betale sig, at indberette den og desuden dækker en almindelig forsikring ikke den slags uheld på elektronik, medmindre du har en tilkøbt elektronikforsikring.



  • #6   22. nov 2012 Saltvandet var delvidst min skyld, blev smidt i vandet da jeg var ude og sejle med mine venner, og jeg havde lagt min mobil på et bord til en fest og der var en der væltede samtlige flasker på bordet? Jeg kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle have det dårligt over at indberette min mobil når den er gået i stykker?

    Har udvidet elektroniskforsikring som dækker det. Min selvrisiko er på 1000 kroner, og går ikke udfra at jeg kan få skiftet begge kamera og få lavet min antenne for under 1000 kroner? Plus jeg vil få en ny mobil fremfor en 1 årig gammel mobil med brugsridser?


Kommentér på:
Vurdering af iPhone 4s

Annonce