{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

SGS3 - kalender synkroniseret til google? {{forumTopicSubject}}

Så har jeg atter brug for hjælp.

Har forsøgt at konfigurere kalenderen på min mobil, med google-kalenderen på min computer. Men den vil ikke, og jeg fatter det ikke?

Jeg har kun en google-konto og modtager fint mails på telefonen, ligesom jeg bruger samme konto når jeg handler apps. Men jeg kan simpelthen ikke lure hvordan jeg får dem synkroniseret? Har forsøgt hele dagen, og synes selv jeg har afprøvet en del muligheder!

Jeg ville sætte meget pris på en udførlig instruktion a la "for dummies" eller andet i den stil?

På forhånd tak, Anja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SGS3 - kalender synkroniseret til google?
  • #1   2. dec 2012 Du skal oprette en Gmail konto i stedet, for den (Kies) kan ikke rigtig finde ud af det. Og så parre du bare den med din almindelige konto. Men undlad at tage kontakterne med, medmindre du vil have ALLE som du har med på din mailliste. Men skulle det ske, så er det let at slette alle igen.

• #2   2. dec 2012 Jeg bruger udelukkende Gmail kalender. Det andet med kies det er noget vejr rod at blande sammen.

Herfra computeren kan man bare logge på sin gmail og adminstrere sin kalender smiley

• #3   2. dec 2012 Enig, men stadig irriterende, at man skal oprette en ny mail, bare for at kunne sync sin kalender.

Kommentér på:
SGS3 - kalender synkroniseret til google?

Annonce