{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spore ip
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   29. okt 2012 Det kan man ikke.

• #2   29. okt 2012 vi fik ellers en til at gøre det igår, og han fandt navn og adresse på personen bag ip'en, men ville lave en ny søgning til sammenligning.

• #3   29. okt 2012 det kan du ikke gøre med mindre du har adgang til nogle ting som privat personer ikke har smiley

• #4   29. okt 2012 jeppe - okay mærkeligt smiley for ham, der gjorde det igår, er en gut på 17-18, som egentlig kun går i skole smiley

• #5   29. okt 2012 mmm og han brugte en iphone app til det?:)

• Tommy T
    Tommy T Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
    #6   29. okt 2012 hvis ip du søger på høre til en hjemmeside/domain så kan du se hvem der ejer den

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=baboom.dk&submit=S%F8g

ellers er det svært da mange kun henviser til udbyderen af brugerens internet linje
    tdc / energimidt osv

• #8   29. okt 2012 martin b - det eneste jeg oplyste ham om igår, var ip'en .. ikke andet ..

• #9   29. okt 2012 chris ! - mange tak smiley

• #10   29. okt 2012 Du skal bare sige til politiet at det er ham med ip 127.0.0.1, det er alti alti ham...

• #11   29. okt 2012 Kan ikke se hvordan at han er 17-18 år har betydning for hans pc kundskab? Du kan sagtens være blot 14-15 år og have forstand på blandt andet at hacke.

• Goffer
    Goffer Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 171
    #12   29. okt 2012 Kan jo være han kunne se det var f.eks en adresse hos Telia, og han tilfældigvis kendte en hos Telia der var villig til at risikere sit job.
    Arbejder selv hos et teleselskab, og kan da også slå egne kunder op via IP, men du kan ikke som sådan bare få en IP og slå en adresse op.

• #13   29. okt 2012 sixes up - det er jo lykkes meget godt to gange nu smiley ..

daniella - fordi der blev skrevet "det kan du ikke gøre med mindre du har adgang til nogle ting som privat personer ikke har" .. i og med han er 17-18 år, er han jo 'privat person' og kan derfor ikke arbejde med disse ting, da han, som nævnt, går i skole.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#14   29. okt 2012 Det Chris linker kan du ikke bruge til noget. I mit tilfælde finder den en netværks administrator fra HEF....

Den eneste måde hvorpå du kan få et lidt præcist svar, er hvis personen du prøver at finde, har en webside hostet på hans hjemmeadresse eller noget i den stil..... Hvilket de færreste har.

• #15   30. okt 2012 assviolater - der er blevet brugt to forskellige "programmer" til at spore ip'en, og begge siger præcis det samme svar. smiley

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #16   30. okt 2012 jeg kan også spore min ip med alle de forskellige "programmer" og sider der findes til det, men ingen af dem viser min faktiske adresse. Nogen af dem siger vejle nogen siger aalborg, men jeg kommer fra hjørring af så det hjælper jo ikke meget.

• #17   30. okt 2012 Milica K: det er højest sandsynligt ikke den rigtige bruger i finder.
    Hvis i ikke kender ham personligt og ved hvilken addressen han er på, så kan i jo heller ikke vide om det er den rigtige addresse i får ? smiley

Prøv at gå ind på myip.dk, også få din "ven" til at kører din ip igennem det program han nu bruger, så skulle han jo kunne give dig din egen addresse retur, så kan du jo checke om det rent faktisk er rigtigt :), og jeg tvivler meget på det.

Lige godt hvor gode programmer og halløj man har, så kan man ikke spore folk ud fra ip'er, med mindre man har adgang til udbyderens internet netværk, det er ikke muligt.

• #18   30. okt 2012 Desuden er der et mere problem, de fleste udbyder giver folk dynamiske ip'er, så hvis man har haft slukket for sit modem, eller der sker en opdatering eller lignende, så kan man få tildelt en ny ip, så nummeret er heller ikke fastsat til en bruger hele tiden smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#19   30. okt 2012 milica - Min pointe var at den person i har fundet højest sandsynligt ikke er den i leder efter. Hvis det skal være, så må du gerne senden IP'en i en PM. smiley

Kommentér på:
spore ip

Annonce