{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Åbne sekundær harddisk uden at formatere? {{forumTopicSubject}}

Åbne sekundær harddisk uden at formatere?

hej,

Min ene pc er brudt ned og kan ikke starte, men der ligger filer på harddisken som jeg gerne vil kopiere, det er harddisken den er gal med, men nu har jeg koblet den til min pc som sekundær HD, men kan ikke åbne den som mappe uden at formatere, findes der et program som kan hjælpe med det? Eller et trick?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbne sekundær harddisk uden at formatere?
  • #2   26. okt 2012 All done hehe, har prøvet alt, recovery fra WinXP cden og fejlsikret og anden disk i gammel pc virker og gammel disk i denne pc virker ikke, den kan finde drev e men siger den skal formateres, men det vil jeg jo ikke gøre før jeg har åbnet den og kopieret mine filer ud, burde dælme være en ligetil-opgave, se billede:

profilbillede
  • #Nickname -
    #Nickname - Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 107
    #3   26. okt 2012 Åben en kommandoprompt (Start > Kør > skriv cmd og tryk enter) - Derefter chkdsk e: /r /f - Så får du formentlig adgang igen.

• #4   26. okt 2012 Sådan nogen diske kommer folk tit med, Især eksterne som jeg så skal redde deres filer ud af, og det lykkedes også 98% af gangene, når disken skriver det der, er det fordi den har smidt boot headeren, og computeren ved ikke der ligger noget der, .. Kender ikke den kommando med /R /f , men hvis det er almindelig CHDSK utility gør den vist ikke så meget,

• #5   26. okt 2012 Nickname - CHDSK kan ikke bruges for RAW drev skriver den så

• #6   26. okt 2012 Jeps den har smidt booten, raw er det format en ny disk købes i, så under diskhåndtering er disken bare Sort, ...

Data kan redde med programmet Recover my files, det program bruger jeg selv, i nogen tilfælde har jeg brugt NTFS get data back

Mere behøver man ikke, men de er desværre ikke gratis, ..

kommer også an på hvor vigtige dine filer er, ...

• #7   26. okt 2012 umiddelbart vigtige filer til arbejde.

men det undrer mig at den viser 33 GB harddisk og på selve disken står der 80 GB harddisk..

• allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 648
    #8   26. okt 2012 hvad siger den ind under diskhåntering, og karn evt prøve at bruge en boot cd og boot din pc op med den mini xp der liger på den, så kan det være du kan få adgang til den

• #9   26. okt 2012 har googlet som en tosse og fundet ZAR og det er squ et program der virker, men kan kun hente lidt ad gangen på demo-versionen, så det tager squ hele natten, men det er det værd ! Godt man kan lave noget andet imens ! smiley

Kommentér på:
Åbne sekundær harddisk uden at formatere?

Annonce