{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.927 visninger | Oprettet:

Galaxy S2 vil ikke tænder efter at lade op {{forumTopicSubject}}

Min tlf bibbede for strøm, sætter den selvfølgelig til, læser en sms, besvarer den, og går ned for at være sammen med nogle venner, 2 timer senere, vil jeg hente min telefon, nu er den så gået ud.. altså slukket, .. prøver og tænde, intet sker, ... sætter den til at lade intet sker,

Prøver at tage ud til nogle venner som har en magen til, prøver deres batteri i min, intet sker, prøver mit i deres tlf, deres tlf tænder fint, ...

nogen ideer, det er hverken batteri eller oplader, ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Galaxy S2 vil ikke tænder efter at lade op
  • Korg _
    Korg _ Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 17
    #1   19. okt 2012 Det der usb stik neden under går i stykker på dem, jeg fik skiftet mit på garanti,

min begyndte heller ikke at ladede.

du kan prøve at rense stikket, jeg fik mit til at virke nogen gange, men den kunne ikke til sidst,

• #2   19. okt 2012 Hvis det kun var stikket, ville den jo fint kunne tænde med et andet batteri, .. men det kan den heller ikke,

• #3   19. okt 2012 så er det jo nok noget indeni den der kaput - så send den til reperation.

• #4   19. okt 2012 har ingen papir på skidtet, .. men ved den er købt ved TDC, men den er under 2 år gammel

• Korg _
    Korg _ Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Svar: 17
    #5   21. okt 2012 jeg havde ikke prøvet med et andet batteri men, min kunne heller ikke tænde selv om der sad et lader til eller ej, den lyste slet ikke.

men det kan jo også være noget helt andet galt med dit

• #6   22. okt 2012 TDC kan på IMEI nummeret slå op, og den vej se hvor, hvornår din telefon er solgt, og så kan du få den rep den vej...

PS: Er i gang med at få min NAS til at køre med v3.2 DSM, så håber jeg det bliver bedre :o)

• #7   22. okt 2012 Hejsa Bøvs, .. Link til 3.2 til Cs406 den eneste jeg kunne finde var 3.1 version 1636, jeg kan prøve og ringe til tdc og høre hvad de siger,

Kommentér på:
Galaxy S2 vil ikke tænder efter at lade op

Annonce