1.814 visninger
|
Oprettet:
Ipad 3 og itunes problemer {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har købt mig en ipad 3 64gb og den fungerer rigtigt godt til mine behov, men mit problem ligge i at jeg ikke kunne synkroniserer den med min pc, har oplevet det før, og hver gang er det lykkedes ved at afinstallerer itunes fra min pc og så installerer det igen, men lidt træls i længden, nogen som har en god permanent løsning på problemet? har søgt på google, men finde kun at folk ominstallerer itunes.
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.032
maj 2008
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.032
maj 2008
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
Prøv når den virker at hakke af i Wifi og prøv den vej.
Ihvertfald finder du ud af om problemet er USB forbindelsen.
Du er ikke nem hjælpe nærmere når eneste Info et at : det virker ikke.
maj 2008
Jeg bruger itunes på windows 7 64bit og det fungerer ligesom det skal, Men ca. hver 10. gang kan den ikke "starte sync fordi sync ikke starter" <--- det den skriver...
Har så læst mig til på google at man kan afinstallerer itunes og så installerer det igen, hvilket jeg gør, og så virker det igen ca. 10 gange + - Men det er da lidt træls at gøre det når det bare burde virke hver gang.
Ang. wifi sync, kan jeg ikke få den til at synce på wifi, har slået det til på ipad, og på itunes på min pc, men som jeg forstår det så vil den kun synce hvis den er sat til strøm, altså ipad, og så går det smarte lidt af det, for mit ladekabel sidder 5 cm fra min pc, så kan jeg ligeså godt sync på pc.
skriv hvad info jeg mere skal give..?
.
okt 2012
Følger: 1 Svar: 2
nårh jeg tænder den siger den ipad er slået fra opret forbindelse til itunes ?? og jeg kan igen ting med den hva gør jeg ???
okt 2012
Følger: 1 Svar: 2
Niña B
0 sekunder siden
hej jeg har en ipad
nårh jeg tænder den siger den ipad er slået fra opret forbindelse til itunes ?? og jeg kan igen ting med den hva gør jeg ???
Ipad 3 og itunes problemer