{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside
  • #1   5. okt 2012 Det ser egentlig meget godt ud, men jeg lagde mærke til en ting..

    Det er som om de billeder du har brugt er f.eks. HD billeder der ikke pixelmæssigt er gjort mindre.. Det tog derfor en del længere tid end nødvendigt at indlæse dem selvom de var ret små ..


  • #3   5. okt 2012 Sitet er fint men det kan gøres meget bedre.

    Vil man frem i verdenen idag som nyt firma er det vigtigt man giver en illusion af at være større end man faktisk er, der er ikke mange der vil vælge et lille nyt firma frem for et allerede kendt stort firma også selv om det ville er lidt billigere.

    Her er et par ting som kan gøres bedre.

    Billeder loader for langsomt.

    Billeder har ikke noget at gøre produktet der sælges.

    Det store billede på forsiden relatere ikke til produktet eller byen der er nævnt i texten, kvaliteten på billedet er også lav, erstat eventuelt med et billede af byskiltet fra gentofte.

    Vores mission og miljø politik er alt for ens og kedelige.

    For meget white space på hele siden, steder hvor der ikke skal bruges billeder kan der tilføjes et simpelt lyst mønster eller gradiant.

    Produkter og Kontakt bør ikke kunne klikkes men kun eksistere som dropdown menuerne samt de enkelte underpunkter.

    Job bør være sit eget menu punkt.

    Fjern billeder på kontakt siden, personerne ser for unge ud og giver indtryk af det ikke er et seriøst firma man bare 2 gutter som vil tjene penge ved siden af skolen

    Mangle på billeder under hvad tilbyder vi punkterne, tilføj et billede af de miliøer der gøres rent i, eksempel et billede af et vindue der pudses.




    Husk, dette er ikke kritik, har "lidt" erfaring med området så ved hvad jeg snakker om =)


  • #5   5. okt 2012 det ser fint ud. MEN jeg skulle bruge lang tid på at finde ud af hvad du reklamer for, og de farver du har brugt giver ikke et indtryk af rengøring. og MTh til målgruppe har du skudt helt forbi efter min mening, det ligner noget til Ren energi fra en vindmølle selskab.

    og din h1 eller hvad du nu har brugt til at skrive overskrift med ser ikke særlig godt ud i min browser,


  • #6   5. okt 2012 synes i skyder helt ved siden af, det ligner en eller anden hjemmeside for ren energi og miljø ikke et rengørings firma, og selve navnet gør i så kun rent i gentofte eller hvad?

Kommentér på:
Hjemmeside

Annonce