{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Søren
Søren
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36

Køb af brugt spille computer? {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter og Gutinder

Jeg har 2 ældre bærbare computere hvoraf den ene er en macbook pro som kun til nøds kan spille diablo 3. Alt på lav og det kører alligevel dårligt.

Jeg har overvejet at opgradere den til en større model men det bliver pokkers dyrt og den er fin til surf og div.

Jeg har skærm og det hele så jeg tænker om det ikke burde være muligt at købe en brugt stationær spille PC til en fornuftig pris og med masser af kræfter?

I så fald, kan i give et bud på hvad jeg skal kigge efter ( er ikke opdateret på hvilke graffikkort og processor der er bedst pt) og om det overhovedet er muligt at få noget "power" for ca 2000-3000kr brugt?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af brugt spille computer?
  • #1   3. okt 2012 Koster godt nok nogle tusser mere, men kunne da være værd at overveje.?
    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=11&tid=698213

• peter a
    peter a Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 102
    #2   3. okt 2012 her er en rigtig fin computer til prisen og så er den helt ny http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10626

• Tobias S
    Tobias S Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #3   3. okt 2012 Hey. Prøv at kigge på den jeg har til salg. Jeg har aldrig haft problemer med at trække nogle spil. Men måske BF3 ville den have lidt problemer med smiley

• #5   3. okt 2012 Jeg vil gå imod den generelle tro og sige at man fint kan få en lille spillecomputer for 3000kr.

Gå efter en med en AMD Phenom 2 x4 og et moderat godt grafikkort, eventuelt en generation eller to gammelt, så har du en maskine der æder det meste til virkeligt billige penge.

De gamle HD4870 og GTX260 kan nu engang altså stadig spille, og endda en del bedre end de fleste 'gamer bærbare', og de er så gamle i dag at man er nødsaget til at sælge maskiner med sådan hardware til virkeligt billige penge.

En typisk okay maskine vil indeholde en Phenom 2 x4 og et HD4870 og måske 4GB RAM (DDR2 eller 3 er som sådan ligemeget i det prisleje, men det anbefales at kigge efter DDR3 chipsets da man billigt kan opgradere den senere).
    Ellers er der jo Intels Core 2 Quad serie, og til dels også de helt store Core 2 Duo (E8400 og op) der stadig kan følge med, men de kører på gamle DDR2 chipsets de fleste.. Performance wise yder de som Phenom 2.

Lad dig ikke narre, der er meget ydelse at hente hvis man kigger ordentligt efter. Du behøver ikke smide en krig i kontanter for at få noget der kan rende de nyeste spil anstændigt. smiley

Kommentér på:
Køb af brugt spille computer?

Annonce