{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

SGS3 - ven kan ikke ringe? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et ret irriterende problem med min Samsung.
En af mine venner kan ikke ringe til mig. Den bipper "nummeret dur ikke" hos ham, og hos mig ringer den ikke men siger pludseligt "programmet android.phone.com blev uventet afbrudt og stoppes nu" eller noget i den stil, og derefter forsvinder mit signal i 5-10 sekunder.

Jeg har været forbi en Telenor og spørge om hjælp, og fik besked på bare at vente på en opgradering.

men er der virkelig intet jeg kan gøre?? Jeg har to timers taletid om måneden, og vennen har 11, så jeg synes ærligt talt at det er pissetræls jeg altid skal ringe! hehe


Jeg håber I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SGS3 - ven kan ikke ringe?
  • Jimmi N
    Jimmi N Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   10. sep 2012 er den rooted og bootloader unlock ?

  • #2   10. sep 2012 ehm, på dansk?

    Min elektronikviden kan ligge et meeeget lille sted!


  • #3   11. sep 2012 Er det KUN den ene ven der ikke kan ringe?

    Alt andet virker?

    Jeg ville jo have gætte på du var kommet til og blokerer ham, men hvis den går i fail, og mister signal er det da noget af en fejl, og idioten i den telenor butik skal da bare sende den til rep!

    Men har du prøvet at fabriksnulstille den?
    ved godt det er træls, men det buurde nu virke.


  • #4   11. sep 2012 Rasmus,
    yeps, det er kun ham. Andre venner og familie kan sagtens ringe.
    Han kan også sms'e og jeg kan ringe til ham.

    nej, har ikke nulstillet den :S havde godt tænkt på det, men synes bare det er sååå surt at skulle gøre, har jo lige fået gjort den til "min" efter at have købt den. Men ellers må jeg jo gøre det.

    Jeg tror ikke jeg har blokeret ham, det ville undre mig meget.


  • #5   11. sep 2012 På min S2 kom jeg ved et uheld, uden jeg anede noget om det til og blokkere min mor smiley

    Hun kunne ikke ringe, og mener heller ikke SMS gik igennem.. der gik en uges tid før jeg fandt en løsning.. men tror ikke det er dit problem!


Kommentér på:
SGS3 - ven kan ikke ringe?

Annonce