{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Samuel M
Samuel M
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 12

htc one x eller samsung galaxy nexus {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen kan ikke bestemme mig for svad for en mobil jeg skal købe mig jeg tænker på at købe en htc one x eller samsung galaxy nexus så hvad syntes i er bedst smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  htc one x eller samsung galaxy nexus
  • #1   13. aug 2012 Hvis du vil have en lækker brugerflade, super kamera, super lyd, stor skærm og sådan, så en One X.

Hvis du er lidt mere nørdet, så en Galaxy Nexus. Den er lidt med "rå" i brugerfladen, men så slipper du for en masse unødvendige ting, og du får de store Android-opdateringer hurtigere smiley

• #2   13. aug 2012 Hvorfor ikke en Galaxy S3?

• #3   13. aug 2012 Ville personligt selv ikke vælge en S3, synes simpelthen Samsung's interface er så grimt og rodet!
    Nogle sværger til Samsung, men har selv haft en, og det var nok smiley

• #4   13. aug 2012 Sådan er vi så forskellige, jeg har haft sølle de nyere smartphones og har en GS3 nu og den giver uden tvivl den bedste oplevelse.

• #5   13. aug 2012 Jeg bruger stadig min aldrende Sensation, og elsker den. Der er faktisk ingen telefon lige nu jeg ville erstatte den med smiley

• #6   13. aug 2012 Ville klart gå efter en htc one x, har også en selv samt kæresten har en. Den er super hurtig og lækker at holde på. GS3 er meget glat i overfladen og tiltaler mig ikke.

• #7   13. aug 2012 Ville osse vælge One X af de 2, trods jeg har haft en del fejl på min som dog er blevet lavet på garantien

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #8   14. aug 2012 Jeg venter selv til HTC One X+ kommer smiley
    Der er full hd på 5" skærm. Det giver en ppi på 419! Og rygterne siger 1,7 ghz processor.

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #9   14. aug 2012 Den kommer engang i september så vidt jeg er informeret^^

Kommentér på:
htc one x eller samsung galaxy nexus

Annonce