525 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Onfone"
onfone
sker der med onfone jeg blev ved med at få besked om min grænsen er nåede jeg tankte hurtig op for at ngøre spæreing af min mobil men dagen efter fik jeg besked igen at den er stadig overtrække jeg ...
sker der med onfone jeg blev ved med at få besked om min grænsen er nåede jeg tankte hurtig op for at ngøre spæreing af min mobil men dagen efter fik jeg besked igen at den er stadig overtrække jeg ...
Skrevet af: molly € - 9. aug 2011
Onfone
Hvad er jeres erfaringer med Onfone ? Overvejer at skifte til det, men ved ikke rigtigt.. Min mor har haft det, men synes ikke rigtigt at der var dækning... Men hvad er din erfaring ? :)
Hvad er jeres erfaringer med Onfone ? Overvejer at skifte til det, men ved ikke rigtigt.. Min mor har haft det, men synes ikke rigtigt at der var dækning... Men hvad er din erfaring ? :)
Skrevet af: Camilla M - 5. jan 2011
Onfone?
Nogen herinde der har onfone og bruger data trappe? Jeg kunne godt tænke mig og vide og det er et godt abbonoment og hvad med dækning?
Nogen herinde der har onfone og bruger data trappe? Jeg kunne godt tænke mig og vide og det er et godt abbonoment og hvad med dækning?
Skrevet af: Martin S - 27. okt 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
dog kan du få nogle mere fordel agtige pakker hos oister
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 42 Svar: 156
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Svar: 12
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 42 Svar: 156
Onfone