{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

anbefalelsesværdige spil til pc {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Jeg står og mangler et eller flere nye spil da jeg er blevet trætte af dem jeg har.

Jeg har en forkærlighed til bilspil, men synes ikke rigtigt der er nogle gode for tiden.
For lang tid siden spillede jeg meget TDU. Hvilket gør at jeg selvfølgelig har overvejet at købe TDU2.

GTA4 er også et fedt spil som jeg har overvejet at købe, men jeg har det allerede til PS3. Så grunden til at købe dette ville kun være for at spille online.

Jeg spiller også noget battlefield 3 fra tid til anden, men jeg synes det er lidt ensformigt.

Min kammerat sagde at jeg skulle prøve Amnesia da det skulle være et underholdende spil hvis man kan lide gys. Dog synes jeg det er røvsygt. Sad og spillede det i en time og der var intet sket. Så det er nu droppet igen.

Diablo 3 har jeg også spillet, men føj en skuffelse.

Så hvilke spil kan i anbefale? Ligemeget om det er helt nye spil eller de har et år eller 2 på bagen...

PCen der skal køre dem er: Core2Quad 2.66GHz, 8gb ram, XT260 grafikkort, så den kan trække det meste...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefalelsesværdige spil til pc
  • WTF c
    WTF c Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 14
    #1   26. jul 2012 Tja du skal have opgraderet pc'en for den er da virkelig outdated.
    Før du overhovedet begynder og spille.
    (link fjernet)
    Det her vil gøre en enorm forskel.

• #2   26. jul 2012 han skal da bare have et gfx kort og oc sin cpu

• #3   26. jul 2012 mass effect serien er hvad jeg har brugt mest tid på dernæst fallout 3 og new vegas og borderlands

• #4   26. jul 2012 WTF C
    Jeg har endnu ikke fundet et spil den ikke kan spille. Og ja, den kan nok ikke trække alt med maks effekter. men det er jo ikke ligefrem det som denne tråd omhandler. Så hold dig venligst til emnet. Til min brug og til den pris den har kostet er den mere end fin.

• #5   26. jul 2012 Og det grafikkort koster omkring 4 gange så meget som pcen har kostet mig... Så nej tak.

Maximus P
    Jeg har kigget en del på Fallout3 som virker til at være et kanont spil. Og har også kort prøvet det. Dog synes jeg at man "drukner" i for mange missioner af gangen.

• #6   26. jul 2012 du vælger jo hvilke du vil tage hvornår, der er mange mange timers spil i det

• #7   26. jul 2012 Hehe. Det ved jeg godt. men jeg er så meget ordensmenneske at jeg vil have en ting overstået før jeg går igang med en ny. Og det har jeg lidt svært ved i sådan et spil smiley

Men det kunne godt være jeg skulle kigge nærmere på det i nærmeste fremtid smiley

• #8   26. jul 2012 Mario Kart

• Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 330
    #9   26. jul 2012 World of tanks var måske noget og det er gratis!!
    Som af navnet lyder så er det et online multiplayer tank spil med gamle tanks så som 1 og 2 verdens krig.

Super skægt med mange timer sjov:)

• #10   26. jul 2012 Tilslutter mig Maximus, Fallout 3,New Vegas og Borderlands er bare geniale spil

• #11   26. jul 2012 Hvis du synes bilspil er sjove så SKAL du da prøve Flatout 2.
    Det er især ultra sjovt hvis du har 3-4 venner der er klar en en omgang LAN.
    Hold kæft der bliver grædt af grin i det spil. smiley

• WTF c
    WTF c Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 14
    #13   26. jul 2012 Jaob Ja den kan trække de spil? Men du opnår jo slet ikke den grafik som spiludviklerne har haft i tankerne da de lavede spillet.
    Grafik er ikke alt nej, men det er da virkelig ærgerligt ikke at få det fulde ud af sine spil smiley

Men der masser af spil du kan prøve.
    Fallout serien er fantastisk! Dog er et bedre grafikkort et MUST hvis du skal spille New Vegas. Men Fallout 3 kan du sagtens klare i en rimlig god grafik smiley

GTA 4 episoderne er osse mægtig underholende, og kan varmt anbefales.

Half life serien er osse værd at nævne! Det ikke for sjov at det er et af de mest solgte pc spil nogensinde smiley

TDU 2 kan jeg ikke anbefale da det spil VIRKELIG er skod på pc, Styringen er helt i hegnet og bilerne lyder ret så fesne. Også der bare en masse problemer med at skullle være online osv. Tag det istedet til Ps3 eller Xbox smiley

• #14   26. jul 2012 Dirt smiley

• #15   26. jul 2012 Få nogle venner og spil noget Borderlands, det er gigapikkesjovt at spille og så er du/I klar til 2'eren der udkommer om to måneder smiley

Kommentér på:
anbefalelsesværdige spil til pc

Annonce