{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

Mac formatering/gendanne {{forumTopicSubject}}

min moster har fået en Mac computer gennem hendes arbejde, og hun er overhovedet ikke til det, så derfor har hun tilbudt mig at købe den.. det eneste problem er at det er en arbejds computer, og som pædagog ligger der en masse oplysninger omkring hver enkelt barn der på, så derfor må den ikke videre gives hvis ikke den bliver formateret eller gendannet, og har fået afvide det eneste der følger med er oplader og computer, samt taske, men der er desværre ikke den org disk med , og derfor kan jeg ikke formatere den som jeg har læst mig til på google?

er der noget jeg kan bruge her inde fra, og findes der er en guide så jeg kan formatere eller gendanne den fra org ? altså hvor der ikke ligger en prut skid på

ps skal siges der er sat kode på den, ved ikke om det har noget at sige ?

mvh kasper

skal dog os lige siges at jeg overhovedet ikke har forstand på mac, men efter jeg længe gerne ville arbejde i adobe photoshop , er en mac jo bare prikken over i'et

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mac formatering/gendanne
  • #1   14. jul 2012 det lyder som om den er født med OSX Lion, du skal bare holde alt knappen nede uden opstart, og så trykke på recovery, så kan du formatere den der fra smiley

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#2   14. jul 2012 og jeg behøver ikke nogen org disk eller noget ? bare følge det den skriver ?

• #3   14. jul 2012 som Dennis L siger.

Hvis den er med OS X 10.7 (Lion) så behøver du ikke andet end at holde alt knappen nede når du tænder den og så følge instrukser til at gendanne den til "fabriksny".

• #4   14. jul 2012 der findes ingen skrive til Lion, med mindre man selv laver en smiley eller brænder lion ned på en disk selvfølgelig smiley så du skal bare gøre som Alter ego M og jeg har skrevet smiley

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#5   14. jul 2012 okay , og lad os sige den ikke er med Lion ?

• #6   14. jul 2012 Så sker der det samme bortset fra du kan kun kan vælge at starte computeren normalt, så er der ikke en mappe der hedder Recovery smiley Hvis den er med lion, så kan du vælge et drev der hedder Recovery HD

Kommentér på:
Mac formatering/gendanne

Annonce