Mac formatering/gendanne {{forumTopicSubject}}
min moster har fået en Mac computer gennem hendes arbejde, og hun er overhovedet ikke til det, så derfor har hun tilbudt mig at købe den.. det eneste problem er at det er en arbejds computer, og som pædagog ligger der en masse oplysninger omkring hver enkelt barn der på, så derfor må den ikke videre gives hvis ikke den bliver formateret eller gendannet, og har fået afvide det eneste der følger med er oplader og computer, samt taske, men der er desværre ikke den org disk med , og derfor kan jeg ikke formatere den som jeg har læst mig til på google?
er der noget jeg kan bruge her inde fra, og findes der er en guide så jeg kan formatere eller gendanne den fra org ? altså hvor der ikke ligger en prut skid på
ps skal siges der er sat kode på den, ved ikke om det har noget at sige ?
mvh kasper
skal dog os lige siges at jeg overhovedet ikke har forstand på mac, men efter jeg længe gerne ville arbejde i adobe photoshop , er en mac jo bare prikken over i'et
jun 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 72
jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
Hvis den er med OS X 10.7 (Lion) så behøver du ikke andet end at holde alt knappen nede når du tænder den og så følge instrukser til at gendanne den til "fabriksny".
jun 2011
jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
jun 2011
Mac formatering/gendanne