{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

PS3 og trådløst netværk.. {{forumTopicSubject}}

Hey hey.

Når jeg prøver at få min PS3 på nettet, gør jeg det som alle andre gør.

Netværksindstillinger -> Indstillinger for netværk -> Scan osv. Den finder mit SSID og det hele, men når jeg skal vidre fra SSID'et kan jeg kun vælge "Rediger" eller "Afbryd" - Dvs. Den vil ha mig til at slette noget af SSID'et før jeg kan indtaste adgangskoden..

Hva sker der :-)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 og trådløst netværk..
  • #1   14. jul 2012 Har fundet problemet det fordi der er "Æ" i SSID'et - Men hvad dælen gør jeg så? smiley

• #2   14. jul 2012 Du ændrer det på din router =)

• #4   14. jul 2012 Abel - så få dig noget ordentligt trådløst smiley
    Jeg har fuld adgang til de små 10mbit internet jeg har til rådighed fra min udbyder, og vældigt lav ping også. Det eneste man skal bruge kablet forbindelse til er hvis man streamer 720p film med DTS eller HD master lyd eller derover (fx 1080i). 720p film og alm stereo mp3 lydstream kan lige gå.

• #6   15. jul 2012 Jeg har heller ingen problemer med det trådløse på PS3, men eftersom jeg har fundet ud af at det trådløse netværkskort i den kun kører 802.11b/g så sætter jeg snarest muligt et kabel i enden på den.

• #8   15. jul 2012 Opdatering? Det klarer den da om natten hvor man alligevel ikke bruger den.
    Og de utroligt få gange man opdaterer, kontra normalt brug som spil. Trådløst er stadig fint til den normale bruger.

Jeg kører stikforbindelse hvis jeg ser store film som en 1080i med HDmaster, der er det nødvendigt med gigabit forbindelsen. Den kan sagtens kløjs et almindeligt 100mbit netværk med langt over 10mb i sekundet.

Kommentér på:
PS3 og trådløst netværk..

Annonce