{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Bedste mobil abonnement?! {{forumTopicSubject}}

Godaften Baboomers..

Hvilket mobil abonnement mener i er det bedste til prisen? Har kigget lidt på Oister's pakke til de der 150kr/ mdr. Nogen der har et bedre forslag? Gerne noget med omkring 3timers gratis tale, gratis SMS og gerne UDEN opkaldsgebyrer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste mobil abonnement?!
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   2. jul 2012 Jamen.
    Det koster jo stortset det samme hos samtlige udbydere.
    - Så kommer jo an på, hvor du bor henne og hvordan dækningen er der?

Jeg vil bare fraråde telenor. Jeg har selv Telia og det virker upåklageligt. Nemt og lige til og de har en fed app, hvor man kan se hvor meget man har ringet og hvor meget net man har brugt osv. smiley

Men altså tja. Jeg ville personlig hellere give det dobbelte, for noget der virker.

• #2   2. jul 2012 der mange steder hvor telia har skod dækning.

Jeg har telenor og det har super dækning og god kundeservice..

Oister er også rigtig godt og meget billigt (link fjernet)

det fås vidst ikke billigere smiley

• #3   2. jul 2012 Prøv og tjek bibob smiley pænt billigt også..

• P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #4   2. jul 2012 3 fordi de har hurtigt 3G og et fint abonnement (se forsiden)

Deres kundeservice er tilgengæld crappy.

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 936
    #7   2. jul 2012 bibob.. det dur.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#8   2. jul 2012 Hvis det skal være, hvad du får for pengene. Så kig på CBB:

11 timers tale, fri sms/mms, 2 GB data,
    ^119 kr/måneden.

Martin. True. Jeg har bare ikke oplevet det. Men der skal der nok være nogle steder, de har skod dækning.

Telenor? Jeg havde skoddækning og de havde da nok verdens dårligste kunderservice. Men kommer igen også an på, hvor du bor?
    F.eks. synes jeg det er klamt, at jeg blev sendt rundt til 4 forskellige fysiske butikker. Uden noget hjalp? De sendte mig bare videre.
    Jeg undrede mig over, hvorfor de ikke trak penge fra BS som altid d. 1 og kontaktede dem derfor d. 1. De sagde så at de havde sendt en brev til mig, med regningen og det ville komme inden for 5 dage. På 5 dagen, var intet kommet og jeg kontaktede dem igen og hun sagde at der kunne gå yderligere 1 uge. Fair nok. Da der var gået 7 dage, ringede jeg og sagde at jeg ikke havde modtaget noget brev og der påstod de at jeg havde modtaget det d. 2. Hvilket jeg ikke havde. Jeg sagde så at jeg gerne ville betale regningen. Men det kunne jeg ikke, hverken i fysisk butik eller over netbank og deres hjemmeside, hvor man kunne betale, havde været nede i flere uger. Hun påstod så at jeg havde modtaget brevet, men kunne ikke bevise det. Jeg har en høj postkasse, så der er ingen der kan tage det op. Så jeg stod der: Jeg kan ikke betale i en fysisk butik, jeg kan ikke betale over nettet, netbank? Jeg gad ikke at havne i RKI. Efter at have ringet til dem en del gange. Så til sidst fik de fat i en, som kunne give mig et beløb og noget reg og konto nummer, hvor jeg kunne overfører.

Jeg havde lige købt en iPhone (betalt for den hele) og havde bundet mig i 6 måneder med deres abonnement. Og jeg kunne ikke betale det hele på en gang eller noget andet. Jeg sagde endda at jeg ville betale det 3-dobbelte beløb. Men jeg kunne intet gøre. Men fair nok. Jeg har jo skrevet under på bindingen. Men iPhonen var låst og de kunne ikke åbne den. Så jeg kunne ikke sætte et andet simkort i før om 6 måneder.
    Jeg ringede så til min far og han sagde at han også havde haft samme problem med regninger, som han ikke havde modtaget. Han sagde så at jeg skulle køre ned til havnen og kaste iPhonen i vandet og så ville han købe en til mig i et andet selskab. Fair nok. Det er fandme dårlig service.

• #9   2. jul 2012 Telmore .. Haft det siden 2004 og gået fra det et par gange til fordel for 3 og telia, men er gået tilbage til dem hver gang.. Det kører simpelthen bare konge ..

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#10   2. jul 2012 Hov, glemte noget:

Nede i den ene telenorbutik, der havde jeg forklaret ham, lige efter jeg havde snakket med min far. Fordi jeg var frusteret over at jeg ikke kunne betale min regning? Så ville høre ham, hvad jeg skulle gøre? Om han kunne ringe til hans advokat/revisor eller en tredje der havde ekspertviden.

Men ja, jeg sagde så til medarbejderen at min far havde haft samme problem, fordi han påstod at det kun var i mit tilfælde. Og så det første han sagde var, at det var fordi at min far er en dårlig betaler? Der blev jeg godt nok sur. Hvis der er noget, min far ikke er, så er det dårlig betaler. Han ejer ikke et eneste lån. Men ejer: Hus, Sommerhus, ejerlejligheder, lige pt: 9-10 biler (alt efter om den nyeste er leveret), har en masse penge på kontoen, en masse aktier osv. osv. At han snakkede dårligt om min far, gjorde mig godt nok sur! Siden der har jeg aldrig nogen sinde snakket med telenor. Jeg smed lortet ud. Og har lige siden frarådet alle at vælge telenor på grund af mine erfaringer. Det synes jeg er klamt.

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 72
    #11   2. jul 2012 Er der nogen der har erfaring med ymobile.dk? Det ser ud til at være det biligste pt

• #12   2. jul 2012 Wow, tak for oplysningerne om din far..

Men jeg synes telia er lort pga deres priser og kundeservice..
    Havde problemer med dækning, det eneste han sagde var: hmm de problemer har jeg ikke..

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 414
    #13   2. jul 2012 @ Thez

"BiBoB.. de kører på TDC's master, og det spiller bare.. "

Taget fra Bibob's hjemmeside :

Som kunde hos BiBoB bruger du Telenors mobilnetværk når du ringer og sms'er. Herunder kan du se de aktuelle driftsinformationer vedrørende mobilnetværket.

• Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 119
    #14   2. jul 2012 Har ymobile, og ingen problemer der. Under oprettelsen vælger du selv om du vil på TDCs eller Telenors netværk.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#15   2. jul 2012 Martin.
    Ja. Men jeg siger jo også: At der er dårlige ting ved alle selskaberne.
    Ellers ville der jo ikke være grundlag for at så mange teleselskaber kunne køre. Så ville alle jo bare vælge det samme.

Men jeg siger bare at efter den oplevelse jeg havde haft, ville jeg aldrig vælge telenor. Jeg siger ikke at det er på grund af deres priser og sådan.

Priser? Kommer jo an på hvad du sammenligner med? Du kan jo ikke rigtig sammenligne dem med alle datterselskaberne, da de ikke konkurrere med dem. Men hvis du sammenligner: Telia, TDC, Telenor og 3. Så er det jo hips som haps. Kommer jo an på ens behov. Vil du have en forsikring, som dækker at du kan få en ny mobil, hvis den går i stykker? Eller vil du hellere have 20 GB data? Det er jo hvad ens behov er.

Kundeservice findes ikke nogle steder, nej. Der er vi enige.

Men synes bare at der er forskel på at svine en til og snakke nedladende end bare at sige at de problemer har man ikke. Fælles for dem er at det er skod service. Indeed.

Men som sagt, så anbefaler jeg ikke nogen selskaber. Jeg siger bare at man skal holde sig fra telenor og så at jeg ikke har haft nogle problemer med Telia. Jeg snakker af erfaringer. Har haft de fleste selskaber. smiley

Jeg kender da også flere der har telenor, uden problemer og det er jo godt? Men på grund af den behandling jeg fik. Så vil jeg ikke anbefale dem. Nu er det svært at beskrive hvad der foregik, sådan så man kan danne sig et billede af det. Men hvis du selv havde oplevet det, havde du hvert fald ikke anbefalede dem.

Men for at vende tilbage til emnet, så skal man jo finde ud af hvad ens behov er? Hvad pris man har? Det har han jo kommet med. Men så er det også vigtigt at kigge på, hvor man befinder sig? Da der er forskellig dækning, alt efter hvor man bor og hvor belastet masten er.

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

Svar: 80
    #18   16. jul 2012 Er selv lærlinge i iPinion/ymobile og vi er det billigste mobil abo. pt på det danske marked. Vi er også den eneste udbyder der tilbyder 10GB data pr. måned i alle vores talepakker. Andre selskaber tilbyder som regel kun den mængde data i deres helt store pakker.

• #19   16. jul 2012 Det blev til CallMe med 6timers tale og 10GB data, CallMe kører over Telia's net og ved at Telia dækker rigtig godt, så det blev det til smiley

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#20   17. jul 2012 Det har da intet med falsk markedsføring at gøre, du sammenligner 2 produkter der slet ikke er ens.du sammenligner et produkt med 2gb data hvor der er 10 i vores. for at det kunne være falsk markedsføring så kræver det at du rent faktisk finder et produkt magen til vores som er billigere.

Ser gerne at du bruger de rigtige termer og forstår dem før du kommer med sådanne beskyldninger.

det har intet at gøre med den enkelte bruger eller hvordan de bruger deres abo. om det er falsk markedsføring.

Fortsat god dag smiley
    Rasmus

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#21   17. jul 2012 Men det er falsk markedsføring, fordi de ikke er de billigste! Så skal de sige, at de er de billigste med 10 GB data eller lignende!

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#22   17. jul 2012 Det kan godt være at i er de eneste (billigste) der tilbyder jeres sammensætning. Men at kalde sig det billigste selskab er jo decideret en løgn. Det kan godt være at i har mere data og ikke kan sammenlignes. Men billigste selskab? Her tænker man jo typisk på prisen. Men igen, kommer jo i sidste ende an på kundens behov. Jeg har f.eks. ikke brug for 10 GB data. Jeg bruger max 1 GB. Så vil jeg mene at blandt andet CBB er billigere? Men kommer an på hvordan man ser på det.

Det er det samme som med Call Mé, som påstod at de havde Danmarks billigste iPhone. Hvor min. prisen på 6 måneder var 4.500 kr, men telefonen kostede f.eks. 4.000 kr. Der kunne man købe den samme iPhone hos Telia for 3.600 kr. Derfor er det også ulovligt markedsføring. Det kan godt være at de havde den billigste, ved mindsteprisen på 6 måneder. Men det gør jo ikke at de har Danmarks billigste iPhone?

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#23   17. jul 2012 Der sammenligner du også to identiske produkter, det gør du ikke her. Der er altså forskel på hvad du/i føler der er falsk markedsføring og hvad der rent juridisk er falsk markedsføring.

Så fordi du IKKE HAR BRUG FOR DET så er det falsk markedsføring i følge dig. Det ENESTE tidspunkt det kunne være falsk markedsføring er hvis du finder et produkt HELT MAGEN TIL og de så er billigere end os og vi så siger vi er de billigste. Men så længe du sammenligner et produkt der IKKE ER MAGEN TIL vores så falder dine argumenter til jorden.

• igotspam
    igotspam Tilmeldt:
    okt 2011

#24   17. jul 2012 Men jeg afslutter her har ikke brug for at forklare mig mere og forsvare min læreplads. Jeg er utrolig ked af at i ikke kan se forskel på hvad i føler og hvad der rent juridisk er gældende, men det kan jo være det kommer en dag.

I må begge have en rigtig god dag.

Mvh. Rasmus

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#25   17. jul 2012 Nej. Nej. Nej.

Vi kan godt blive enige om, hvis jeg søger et abonnement med 10 GB data inkluderet. Så er i de billigste. Men i det, at der ikke er nogen decideret krav. Så er i ikke de billigste. Du har ret i, at i ikke kan sammenlignes. Men dette giver jer ikke ret til at bruge udsagnet at i er det billigste selskab. Jeg ved med 100% at i ville tabe retten til at markedsføre jer som det billigste selskab, hvis det kom for retten.

I ER billige og med 10 GB data i alle pakker, er i svær at slå. Der er slet ikke noget der.

Men når du siger det billigste selskab? Uden at nævne at i f.eks. tilbyder 10 GB data i alle pakker i samme sætning. Er det ikke korrekt. Så kan i sige at i er de billigste med jeres pakkesammensætning. Det er svært at forklare.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

#26   17. jul 2012 Jeg føler at det er billigt, meget billigt. Ingen tvivl der.
    Men juridisk - ER der et forkert grundlag for jeres påstand.

Du må også have en god dag. :')

• Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

#27   19. jul 2012 I er bare så stærke og kloge herinde, hvad skulle man gøre uden baboom!?

• Booyah!
    Booyah! Tilmeldt:
    jan 2012

#28   20. jul 2012 Verden ville bare være kedelig hva' ?

Kommentér på:
Bedste mobil abonnement?!

Annonce