{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

MacBook air VS Acer ultraBook {{forumTopicSubject}}

Skal have ny computer og kigger på disse to

Macbook
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/MACAIRMC968DK/apple-macbook-air-11-6-mc968dk

Acer ultrabook
(link fjernet)

Kom med fordele og ulemper ved begge skal dog lige siges at jeg tænker at der er en fordel ved macbook'en fordi jeg har Iphone, iPod touch, iPad, Apple tv?

Smid jeres meninger tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MacBook air VS Acer ultraBook
  • #1   28. jun 2012 du får en dopelt så stor ssd og dopelt så mange ram ved at købe acer men det kommer mest and på hvilket styresystem du bedst kan lide


  • #2   28. jun 2012 Ved godt at man får mere for pengene ved køb af en Acer omkring styresystem har jeg ingen anelse for har aldrig brugt en MacBook også lidt derfor dette indlæg men min tanke på macbook'en var bare at det kunne køre lækkert sammen med alt mit andet gear fra Apple

  • #3   28. jun 2012 jeg ville nok vælge acer fordi jeg synets at den 11 tiommer mac book air virker meget "lille" har ikke set acern så den kan jeg ikke udtale mig om

  • #4   28. jun 2012 Hvis jeg var dig ville jeg købe en Macbook Pro 13'' ellers køb en Macbook air 13'' (11'' er alt for lille)

    Hvis du har mange Apple ting, så vil du bestemt blive glad for at køre Mac OSX, dog skal du gøre op med dig selv hvad du hælder til, er det Mac eller Windows.

    Vil bare sige af personlig erfaring at det tager maks. 2 dage at vænne sig til Mac OSX, det er utroligt nemt og bruger venligt smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #5   28. jun 2012 En Mac vil helt klart spille bedre sammen med de ting du har nu, end en Acer.

  • #6   28. jun 2012 tja hold dig fra acer det er ikke kvalitet.
    kig på asus' ultrabooks istedet.


  • Kas M
    Kas M Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 17
    #7   28. jun 2012 macbook, holder prisen bedst..

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #8   28. jun 2012 Acer er langt fra favorit mærket.


    Skulle jeg ud og købe PC pt, ville jeg vælge Samsung.



    Samsung S9, omg. Hot.


  • #9   28. jun 2012 Hælder nok mest til en MacBook men har dog hørt at fordi apple køre et "lukket" system får man stillet en del begrænsninger i forhold til Windows tænker om det i sidste ende kan blive træls med en Mac??

  • #11   28. jun 2012 Se sådan her på det :

    Acer er meget bedre, og vil du ha OSX på, så kan det bare smides på uden problemer smiley

    Macbook er macbook.. den er låst, du kan intet gøre medmindre du er rumingienør, og hvis du vil ha windows på skal du alligevel ud og købe den acer du har kig på smiley

    Mit råd.. tag aceren.. Det andet får du sgu ikke meget ud af altså


  • #12   29. jun 2012 Med de ting du har, ville jeg 100% vælge macbooken, det spiller bare.!



  • #13   29. jun 2012 Tag dog macbooken, Du kan altid installere windows på ved siden af

  • #14   29. jun 2012 hey baboom købte sku en macbook idag og kan sige at jeg fumler lidt rundt i den i forhold til windows men som det siges tager det jo nok lige et par dage at vende sig ordenlig til et helt andet systems men HOLD NU KÆFT HVOR ER DEN BARE LÆKKER!!!!


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #15   30. jun 2012 Har selv en air. Den er lækker. Du vil blive glad for den! Specielt når du også har iPad osv. smiley

  • #16   30. jun 2012 Kan kun sige tillykke med den, og det er det rigtig valg, det vil du ikke fortryde, 1 gang mac altid mac smiley

  • #17   30. jun 2012 har du valgt 11 tommer vis du har hvordan er skærmen så når man bruger den sådan i længere tid har kun set den i fona og det kan man ikke rigtigt få et ordenligt indtryk


  • #18   30. jun 2012 købte den i 11,6'' for synes der var for stor forskel i prisen op til en 13'' men synes faktisk det er helt okay det her den på 13'' er jo også kun en smule højere smiley så vil sige at den på 11,6 er super i forhold til prisen smiley

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #19   30. jun 2012 Jeg har lige solgt min ipad 2 16 gb for 3200, så nu tror jeg sgu jeg vil tage på Retina-hunt i elgiganten i mroigen =)

  • #20   30. jun 2012 holy shit!! det var godt solgt anders smiley de koster jo kun 3000,- fra ny

  • #21   30. jun 2012 ej okay så lige den var med 3g og forsikring smiley

  • #22   30. jun 2012 har en masse spørgsmål til det her macbook halløj smiley føler mig som en total idiot men man kunne jo blive klogere ved at spørge jer kære apple elskere smiley findes der ikke en knap til at opdatere når man er i safari som feks F5 på windows?

  • #23   30. jun 2012 nope smiley

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 911
    #24   1. jul 2012 Mike L


    Jeps smiley Men sgu stadigvæk godt på trods af der er kommet ny version + den var næsten 7 mdr gammel smiley


  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #25   1. jul 2012 Jo Mike.

  • #26   1. jul 2012 Okay hvilken knap. - cover til Iphone

Kommentér på:
MacBook air VS Acer ultraBook

Annonce