{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

iPhone hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Kan det passe at ens iPhone sletter beskeder fra langt tilbage, hvis man har modtaget mange fra samme person? Leder efter en besked fra december, og selvom jeg har slettet en masse nye beskeder kan jeg ikk se beskeder længere tilbage end slutningen af januar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone hjælp
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   6. jun 2012 Ja, det kan godt passe. Prøv at tænkte hvis den gemte alle dem du havde sendt. Så ville telefonen være fyldt godt op.

• #2   6. jun 2012 Det kan andre telefoenr da godt? Så det er vel bare noget iPhone pjat endnu en gang

• #3   6. jun 2012 Hvis jeg ikke husker forkert er der en memory-limit på 1000 sms'er og så sletter den naturligvis de ældste..

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #4   6. jun 2012 Og der er ikke en knap i toppen hvor der står "se tidligere beskeder"?

Hvis ikke er de formentlig slettet. Jeg har personligt aldrig oplevet at de sletter beskeder. Jeg har beskeder tilbage fra 2007 da jeg fik min første iPhone, på trods af, at jeg har skiftet iPhone 2 gange siden.

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #5   6. jun 2012 Hold da op. Jeg sletter altid besked, når jeg har svaret. smiley At i gider.

• #6   6. jun 2012 Jeg har beskeder fra den 23/1 - 09 på min 4S'er så det er noget pjat i hvert fald, + jeg kan se dem min kæreste og jeg har skrevet igennem snart 2 år..

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 104
    #7   6. jun 2012 Har skiftet navn !

Dovenskaben længe leve smiley Det er vel nærmere at DU gider. Det er vel mere krævende at slette beskederne hver gang, istedet for at slette alle på en gang, en gang imellem. smiley

Måske bare mig

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #8   6. jun 2012 Jamen, jeg sletter dem alle på en gang. Altså selvfølgelig hvis jeg sidder og skriver, så sletter jeg ikke altid hver gang. Men når samtalen er slut, så sletter jeg da hele beskeden. Det tager 0.001 sekund.

Synes det er irriterende at have liggende.

Men min mor har også samtlige beskeder liggende på hendes, jeg har skrevet til hende, lige tilbage fra dag 1. Hende kan jeg godt forstå. smiley

Men tja, det er vel en smagssag.

• #9   7. jun 2012 Min kæreste har stadig beskederne fra da vi startet med og snakke det ca 1 år siden

og der mange sms´er RIGTIG mange, så nej den sletter dem ikke smiley

Kommentér på:
iPhone hjælp

Annonce