{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Bærbar Pc - hvad synes du? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Jeg har fundet denne pc og synes at den er jævnt billigere end mange andre bærbare når man sammenligner hardwaren. Det jeg så ville høre er, om I kan finde nogen punkter hvor der måske er blevet sparet på den? (udover det måske mindre pæne udseende).

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt her smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bærbar Pc - hvad synes du?
  • #1   5. jun 2012 Bonusspørgsmål: Har du haft erfaringer med at handle på MedionShop? -Var kundeservicen iorden? leveringstiden mm.?

  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #2   5. jun 2012 Specs ser fine ud. Dog er jeg slet slet ikke fan af Medion. IMO er det nogle skrammel computere.

  • #3   5. jun 2012 Brug nogle flere penge og koeb en Sager 9170/Clevo

    Mener faktisk at MM-vision bruger de modeller til deres baerbare.


  • #4   5. jun 2012 Desuden er det kort der bras iforhold til prisen.

  • #5   5. jun 2012 Nu tror jeg ikke i ved hvad i snakker om, Medions maskiner er rigtig fine og billige til prisen, og den du kigger på er mere end hvad du får fra andre, bla. Asus, MM, Acer.

    Plus de har en rigtig fin service.

    De sender computeren fra tyskland, min kammerat ventede 5 dage efter bestilling. Så det er vel også okay.

    Det er MSI. der bygger Erazor serien for medion.

    Skulle jeg nævne noget ville det være at vælge en med FullHD skærm.


  • #6   5. jun 2012 Hej Jeppe K,
    Tak for dit fine svar. Jeg synes da også at erazor-pc'en også lignede min brors MSI ret meget, da vi sammenlignede dem.
    Hvad er forskellen på FullHD og bare 'HD' (hvordan vil det komme til udtryk, når jeg spiller og ser film?)
    Hvilken computer ville du vælge derindefra, hvis det skulle være nogenlunde i samme prisklasse? (du lader trods alt til at vide mere om computere end jeg gør smiley )


  • #7   5. jun 2012 Nu kender jeg ikke din pris loft.

    Men full Hd er 192*1080 pixels, i spil vil billedet være skarpere, og mere detaljeret, det samme i film.

    Kan se de kun har en FullHd maskine i 15'med et geforce 555 som jeg syntes er for ældet,

    Så vil nok holde mig til den maskine du har valgt. ellers er du oppe i 17'

    (link fjernet)

    Super lækker maskine men også noget dyre.


  • #8   5. jun 2012 Tak for rådet og forklaringen! ... jeg tror dog alligevel jeg holder mig til min første indskydelse, da jeg ikke synes at Full-hd skærmen og lidt ekstra ram er prisforskellen værd (3700 kr!!!)

    Men endnu en gang tak! smiley


Kommentér på:
Bærbar Pc - hvad synes du?

Annonce