{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diablo 3, pc hjælp
  • John H
    John H Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 31
    #1   29. maj 2012 Sagtens intet problem der smiley

• #2   29. maj 2012 Lad være med at købe den!!!!!!!
    Ivy bridge er lige udkommet, find en bærbar med dette processor system istedet!

• #3   29. maj 2012 Kristian G
    Fps drops? smiley

Mammi.
    Jeg har denne computer, ville bare ikke købe Diablo 3 hvis jeg vidste den ikke kunne trække det

• #4   29. maj 2012 Gollum..

FPS = Frames per second.. altså billeder der vises i sekundet.. 60 billeder og derover i sekundet er flydende og fuldt ud spilbart..

men hvis den f.eks. falder til tider til lad os sige 20.. så vil du føle spillet køre dårligt..

• #5   29. maj 2012 Har selv en pavilion dv8. Den kan køre alt men der er et stort MEN.
    Du vil opleve problemer med din computer, så som at dit net hopper af (wireless slår fra og til) og bass / treble skuer op og ned.

Da jeg løste mit problem, havde jeg en ven som var elektiker, til at skille min computer ad, og isolere hele lortet + lave stelforbindelse.

Det er et problem som hp er meget kendt med.
    Du kan evt. søge på "pavilion wireless problem" eller pavilion treble bass problem"

Hold dig helst fra den maskine. Jeg har nu haft min i snart 3 år, og der gik ca et ½ år, før jeg fik mine problemer.

• #6   29. maj 2012 Kristian G og dennis J
    Tak for svarene (:

På Jagt A
    Problemet med wireless kan jeg godt genkende fra min sidste HP computer, og det var jeg rigtig træt af. Men den pc som jeg linker til har jeg har i næsten et halvt år og indtil videre ingen problemer (:

• #7   29. maj 2012 Computeren er i sig selv god nok, men du vil virkeligt fortryde det, når problemet endelig opstår.
    Synes af det grundlag du burde finde en anden.

• #8   29. maj 2012 Jeg er såmænd også på udkig efter en stationær gamer pc, det er bare en midlertidig løsning så jeg kan komme til at spille Diablo smiley
    Skal bare lige have sparret 14 kg op, så kommer den stationære (:

• #9   29. maj 2012 Ahh, jamen er der ikke sådan nogen låne tilbud forskellige stedder? hvor du betaler et lille beløb pr måned?

• #10   29. maj 2012 Jo, det er der. Men det undgår jeg helst (:

• #11   29. maj 2012 ja .

Kommentér på:
Diablo 3, pc hjælp

Annonce