{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfører musik fra ipad til pc.
  • HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
    #1   28. maj 2012 Hvordan miste, det du har i forvejen? smiley Spørger bare af ren nysgerrighed.

Jeg bruger nemlig selv iTunes - Synes at det fungerer rigtig godt.
    Jeg smider bare min musik ind i iTunes (Den gør det godt nok selv). og så kan jeg jo vælge om den skal synkronisere alt musikken eller kun nogle bestemte ting. Den sletter jo ikke noget, med mindre jeg selv fjerner det fra iTunes?

Og det bedste af alt, den synkroniserer min iPad, iPhone, iPod trådløst helt af sig selv. Så jeg skal ikke hen og hente kabler og bla.bla.bla.

Den gør det af sig selv, så mine enheder hele tiden er up to date.

Det eneste jeg godt kunne bruge en løsning på, hvis jeg må låne dit indlæg:

Kan man gøre sådan, så 2 itunes biblioteker bliver synkroniseret?
    Her tænker jeg på min bærbar og stationær. Fordi alt min musik ligger på min bærbar. Men ville gerne have at det også ligger på den stationære, uden at jeg skal gå ind i "fælles".

På forhånd tak!

Ps. Jeg håber at du finder en løsning på dit problem, eller du evt. kan beskrive det lidt bedre. Da et par af mine venner, ikke bryder sig om iTunes og synes det er for låst.

• #3   28. maj 2012 Jamen det er netop i forhold til at jeg har taget al musikken fra min netbook og smidt på ipaden og nu gerne vil smide noget fra min stationære på. Det kan jeg vidst ikke uden at miste det fra netbooken vel? smiley Grunden til at jeg lagde det hele på ipaden var fordi at det fyldte for meget på netbooken. Det er derfor nu slettet fra netbooken. Derfor er jeg bange for også at miste det fra ipaden når jeg kobler den til den stationære. :()

• Morten M
    Morten M Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #4   7. jul 2013 Jeg kunne Godt tænke mig at vide om deter muligt med altmit musik på min gl. iPad kan overføres til den nye, fordi jeg spøger er jeg ikke har det musik mere på min pc efter jeg fik ny, men problemet er jeg ikke vil miste mit musik så, kan det overføres til den nye iPad fra den gammel, eller flyttes tilbage til min nye computer og så vider til min iPad ?

Kommentér på:
Overfører musik fra ipad til pc.

Annonce