{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.386 visninger | Oprettet:

Ham der.. .
Ham der.. .
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 72

min computer vil ikke tænde.. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Efter min computer hentede den seneste opdatering sp2 til Vista, vil den nu overhovedet ikke tænde! Den reagerer slet ikke når jeg trykker på power knappen. Har prøvet at tage strømmen fra og til igen uden det gjorde noget.. Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min computer vil ikke tænde.. Hjælp
  • #1   27. maj 2012 hvis din computer ikke virker, hvordan kan du så skrive et indlæg her inde?

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#2   27. maj 2012 skriver på mobilen..

• #3   27. maj 2012 prøv at starte den uden batteriet er isat.
    vh

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#4   28. maj 2012 Det er en stationær:) kan det være strøm forsyningen der er stået af?

• #6   28. maj 2012 ta strømmen fra den , lad den stå i cirka 15-20 min uden strøm, i med strømmen igen og prøv så.

Dette har virket et par gange hos mig når mine maskiner ikke gider gøre hvad der bliver sagt smiley

• #7   28. maj 2012 Det har i hvert tilfælde intet at gøre med at du installerede Service Pack 2, for det er din strømforsyning og BIOS der står for opstart de første 2-5 sekunder.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 60
    #8   28. maj 2012 Hvis der ikke sker noget når du trykker på powerknappen er højst sanssynlig den strømforsyner der er stået af

• #9   28. maj 2012 Det kan os være hendes cpu smiley

Skiftede min cpu sidst jeg havde det problem med en gammel pc smiley og wupti smiley

• #10   28. maj 2012 hans *

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#11   28. maj 2012 Hvis jeg bare køber en ny strømforsyning, passer den så bare på lige meget hvad det er for en, eller er den model bestemt sådan en? det er en medion akoya p7300 jeg har.

Er det inde i computeren den sidder, altså der hvor strømstikket går ind?

Spørger nok dumt, men har ik rodet med sådan noget før:)

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#12   28. maj 2012 En der har et link til en god side hvor de sælger sådan nogle?:)

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#13   28. maj 2012 Har prøvet at tage strømmen helt fra et stykke tid, men den er stadig bare helt død.

Hvad skal jeg så kigger efter for at den passer? ud over den skal have samme fysiske størrelse? Har fundet ud af at den er på 400w. modelnr fsp400-60mdn

Er der nogle mærker der er bedre end andre når jeg skal finde en ny?
    Har fundet lidt forskellige.
    Cosair
    antec
    chieftec
    energon
    cooler master
    lc power
    rasurbo

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#14   28. maj 2012 nej okay, det må jeg lige finde ud af så.
    når jeg skal pille den ud, er det så ikke noget med at man skal passe på ikke at lave statisk elektricitet? Hvordan er det man undgår dette?:)

• #15   28. maj 2012 Lad være med at kigge på strømforsyninger og løsdele til computere der er købt og samlet af et bestemt mærke. Det kan ikke betale sig.

Du skal ikke pille din strømforsyning ud.

Se om der ikke sidder et lille knap-batteri på dit motherboard, og pil det ud og tæl til 10 før du sætter det i igen. Prøv at tænde den igen.
    HUSK at tage strømkablet fra, bag på computeren!!

Motherboardet er det aller bagerste, hvor alle delene sidder på. Hvis der er et batteri plejer det at være i nærheden af bunden.

Men for guds skyld lad være med at kigge efter en ny strømforsyning.
    Hvis ikke det virker kan det være en unormalt kedelig oplevelse, og dit system vil slet ikke kunne udnytte en bedre strømforsyning. Lad det ligge.

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#16   28. maj 2012 okay, må se efter om der er et batteri så. men hvordan er det man skal gøre for ikke at lave statisk elektricitet når man roder med det?

Men hvis ik det hjælper at tage batteriet fra, hvis det er der. hvad skal jeg så gøre hvis jeg ik skal skifte strømforsyningen?

• #17   28. maj 2012 Der er jo ingen der ved hvad det kan være.. Det kan være strømforsyningen har kogt det hele, så der er nogle mikrochips der er gået i stykker andre steder, f.eks. RAM, motherboard osv. Det burde ikke kunne ske med computere i dag....

Hvad gjorde du helt præcist da du slukkede for computeren?
    Har du husket at tænde på kontakten omme bag computeren igen?

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#18   28. maj 2012 Jeg slukkede bare helt normalt for den, og da jeg ville tænde den igen var den bare helt død.
    Ja har skam tændt for knappen bagpå igen

• #19   28. maj 2012 Det kunne os bare være at stikket til power knappen er gået ? smiley

• Ham der.. .
    Ham der.. . Tilmeldt:
    feb 2007

#20   28. maj 2012 det hjalp ikke at pille knap batteriet fra lidt.
    hvis jeg køber en ny strømforsyning, sidder den store klump af ledninger så på den nye, eller kan de tages fra på den gamle?

Kommentér på:
min computer vil ikke tænde.. Hjælp

Annonce