{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Mangler en som har forstand på HTC {{forumTopicSubject}}

Hej .. smiley

Er der nogen som har forstan på htc wildfire

- Den hakker hele tiden plus .
- Nå man skriver så skriver den hele tiden forkert vis man skriver hurtigt ..
- Nå man går ind i opkalds listen så vis jeg trykker på min bror så ringer den til min kæreste eller vis jeg ringer til min mor kan den ring til en helt anden .

NOGEN som ved hvad jeg skal gør ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler en som har forstand på HTC
  • #1   27. apr 2012 gendan fabriks indstillinger og den er som ny..

bruger du Advance Task Killer?

• #2   27. apr 2012 Køb en ny! har den selv, og det er prosessoren og cpu'en der ikke er hurtige/gode nok smiley

• #3   27. apr 2012 ved ikke hvad du skal gøre, men jeg havde engagng en Htc wildfire dengang den udkom og konen havde en magen til og de gjorde nøjagtigt det samme..

Total skod telefon..

Husker du at slukke den engang i mellem? det hjælp til tider på min..

• #4   27. apr 2012 Michael . Hvad betyder Advance !! smiley

You Pro ..
    åååh lyder sku nedern har sku ikk pengene til en ny smiley ..

• #5   27. apr 2012 Det er der ingen der har vibeke smiley men jeg får da selv en ny i næste uge smiley der er ikke andet at gøre end at købe en ny smiley

• #6   27. apr 2012 kasper .. Lidt gør jeg .. Nå den går dø .. Hehe gør den lidt tit .. Sys ikk den holder strøm længe heh .. smiley .. Men ellers vis den hakker . Så slukker jeg den . For f.eks i dag da blev jeg nød til at slukke den da jeg ikke kunne ringe eller skriv .. Og blev ved med at for beskeder om folk ringer til mig :S ..

• #7   27. apr 2012 ååh .. Nitten .. Havde overvejet iphone .. Men gider ikk ride på bølgen som alle andre .. man kan jo ikk finde sin egen vis man sidder i selv skab med 10 andre .. Hehe ..

Men ny er den eneste løsning sys du ?

• #8   27. apr 2012 Tror sku det er selve telefonen der er sådan smiley Advance task killer er en app du kan downloade inde i google play, hvor du kan lukke programmer fra.. Download den og luk alle programmer engang imellem smiley

• #9   27. apr 2012 okay lille stavefejl den hedder "Advanced Task Killer"

den ryder konstant op i telefonen sådan den er rydet for alt det skrammel der køre i baggrunden man nok selv er skyld i åbner, denne app har jeg haft på alle mine htc telefoner også på min wildfire og det gør den meget mere stabil og man undgår det problem du har nu..

men som mange andre skriver her så er wildfire ikke den bedste telefon htc har lavet.. men den kan sagtens virke som ny ved rigtig brug smiley

• #10   27. apr 2012 Det vil jeg da lige prøve og gør smiley Kunne være det hjælp lidt smiley ..

• #11   27. apr 2012 For jeg er lidt ude i og prøve og finde penge eller noget låne penge af min kæreste bare noget .. For jeg sys det er lidt klamt og være et sted og så fryser den total :s ..

• #12   27. apr 2012 som standard skal du så selv lukke programmer med det.. men hvis du sætter det rigtigt op kan du få den til at lukke programmer selv når du slukker skærmen bortset fra programmer som telefonen bruger for at åbner hurtigere og f.eks. hvis du bruger en app til sms'er eller facebook

• #13   27. apr 2012 Har ikk face smiley hehe ..
    Så det behøvs jeg ikk og lukke

• #14   27. apr 2012 men hvordan sitter man det op så det gør det af sig selv .. smiley

• #15   28. apr 2012 auto kill leve: Agressive
    auto kill frequency: When screen off
    security level: High

også når du er på listen over de apps den "killer" så fjerne du lige flueben fra den selv eller så slukker den sig selv hver gang også

• #16   28. apr 2012 Det gemmer jeg lige for den gider ikk gå på nettet mere :S så langsom er den blevet ..

Kommentér på:
Mangler en som har forstand på HTC

Annonce