{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Er du klog? {{forumTopicSubject}}

Mangler lidt hjælp.
Jeg har fundet min gamle mp3 afspiller og den virker. Har lovet bonussøn, at ligge nogle børnesange på. Når jeg sætter USB stikket i computeren skriver den connect i display'et på mp3'ern. Computeren siger også den der lyd, som når man tilslutter en USB, men den dukker ikke op og kan ikke finde den under denne computer.
Jeg har ikke den vildeste forstand på det, men synes den plejede at virke som alm. USB stik. Så håber der er en der kan hjælpe, på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er du klog?
  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 546
    #1   15. apr 2012 starter virkelig fra bunden med det jeg ved noget om smiley

prøvet andre computere eller usb stuk smiley

• #2   15. apr 2012 USB stikket virker til mit camera og video camera, så går ud fra det er iorden.
    Anden computer forsøges lige.

• #3   15. apr 2012 ind med mpøen i usb stikket på computeren så siger dååååådåm ;D

ind i denne computer og vælge nøglen åbne mappen og fyld den med dine lyd filer.. taaadaaa smiley

• #4   15. apr 2012 fl!nte S: Det var så også sådan ca det jeg havde regnet med, at jeg skulle gøre. Men det er ligesom det jeg ikke kan, den siger damdam når jeg sætter USB'en i men der er ikke en mappe der kan åbnes.

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#5   15. apr 2012 når den siger "dådam" eller hvad den nu siger.... så popper der vel en lille boks op hvor der står noget med at den skal installere div. ting lader du den gøre det eller skal det bare vælre lige med det samme?

• #6   15. apr 2012 Der popper ikke noget op:-\. Får en kammi til at formatere den eller hvad det nu hedder og trylle trylle eller hvad han nu gør. Så håber jeg det hjælper. Den vil nemlig heller ikke åbne min telefon når den tilsluttes computeren.

• #7   15. apr 2012 sæt den i, højreklik på "Computer" i startmenuen, tryk "Administrer", find "Diskhåndtering" i højre side, find din USB-pind (mp3 afspiller), højre klik på det firkantede felt og tryk "Formater".

Computer > Administrer > Diskhåndtering > Formater

Hvis ikke den vises i Diskhåndtering, er din USB-pind(mp3afspiller) død.

• #8   15. apr 2012 Diskhåndtering er i venstre side. Mig som er en dør.

• #9   15. apr 2012 OBS! Vær opmærksom på at det ER din usbpind som du formaterer, ellers dør din PC smiley

• MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

#10   16. apr 2012 vis du intet vigtigt har er krelles metode den eneste ene smiley

Kommentér på:
Er du klog?

Annonce