{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.322 visninger | Oprettet:

Computer slukker ikke, når jeg trykker på sluk {{forumTopicSubject}}

Hvad kan der være galt der? Har prøvet det en gang før, for ikke så lang tid siden, og nu gør den det igen.
Har lige trykket tre gange på sluk knappen under start, og der sker slet intet - så bliver nød til at holde knappen nede på computeren til den selv slukker - Men hvad kan der være galt?

Tale om en Samsung NC10 ca 2-3 år gammel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer slukker ikke, når jeg trykker på sluk
  • #2   8. apr 2012 Når jeg er i windows.
    Trykker på Start - Luk computeren - Luk

Og intet sker

• #4   8. apr 2012 ud af vinduet med lortet og køb noget nyt smiley

• #5   8. apr 2012 nu skal du høre det er en lille fejl som er meget nem at lave du kigger simpelthen bag på din Computer der er et kabel der er tykkere ind de andre det følger du hen til et stik og hvis det er en forlænger ledning så følger du den til ende og så vil du kunne finde en knap / kontakt som der kan slukke din Computer den virker hver gang for mig men bare ikke på min bærbar der er jo et batteri som der lige skal tages ud men så kommer det svære hvis det er en stationær Computer alle de kabler som er bagved skal du tage forsigtig ud af din Computer og den til skærmen er den værste den er der to skruer der skal skrus ud før du kan tage stikket ud men så skulle du gerne kunne tage din Computer og flytte den men hvis det er en bærbar tager du jo bare stikket til laderen af så du kan flytte den over på gulvet ved et vindue der stiller du den så du kan åbne vindue så skal du tage din Computer give den et lille farvel kys og så kaster du den så langt du kan ud af vinduet mens du råber nisserne kommer

• #6   8. apr 2012 brian n

hahahha alt for genialt skrevet smiley
    fucking awesome smiley hahahahahahhahaa

• #7   8. apr 2012 Fair nok - lever med det smiley Gider sgu da ikke smide den ud, den virker jo stadig smiley

Windows XP Home Edition - og det er kun nogle gange. Men når jeg kommer hjem, formatere jeg den og rydder op i alt lortet - og håbe det måske kunne hjælpe på problemet, hvis jeg ikke får andre løsninger på problemet end at kaste den ud af vinduet smiley

• #8   8. apr 2012 Kontrolpanel - strømstyring der kan du vælge hvad pcen skal gøre når du trykker sluk smiley

• #9   8. apr 2012 Der har jeg slet ikke rørt noget, så det står som det skal smiley

• #10   9. apr 2012 have bare brug for at komme af med mine tanker men helt seriøst tving den til at slukke hold tænd knappen i bund i 10 sek og så tænd den igen og se om den ikke har hjulpet det kan godt fuckke nogle gange smiley

• #11   9. apr 2012 Jamen det er også kun nogle gange den ikke gider - andre gange virker den fint smiley

• #12   9. apr 2012 jag har haft det samme problem en gang med min men det var fordi at den ikke logge et program ned så stod den bare og så dum ud så logget jeg selv programmen ned og så kunne den godt slukke

• #13   9. apr 2012 Nå okay, så må jeg bare lukke alt ned inden smiley

Kommentér på:
Computer slukker ikke, når jeg trykker på sluk

Annonce