{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Lars I
Lars I
Tilmeldt:
4. feb 2007
Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70

Ny bærbar.. Jeres mening? {{forumTopicSubject}}

Ja så gik den gamle Bærbar til, og jeg skal have en ny..

jeg har kigget lidt på nettet igår og fandt efter en hurtig søgning, 2 bærbare, jeg selv synes lyder gode..

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/522699/ASUS-K53SVSX507V.html

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/514411/ASUS-K53SKSX038V.html

de er næsten ens. bortset fra ram, og grafik..
Men er asus en fin bærbar..
(har haft en HP og den var jeg mildt sagt ikke glad for, den brændte varm til tider, var fyldt op med en masse hp programmer og andet fis. Som jeg slet ikke har brug for)

Jeg bruger min computer til normal surfing, Youtube, og streame fra nettet, og en masse musik..
Jeg spiller ikke store spil.
jeg vil bare gerne have en computer der bare køre som den skal. uden lag og andet..

Så kom gerne med råd, forslag eller andet :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bærbar.. Jeres mening?
  • Lars I
    Lars I Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70
    #2   7. apr 2012 Hvorfor den? Hvad jeg lige kunne læse så er den faktisk dårligere end dem jeg linker til ? smiley

  • #3   7. apr 2012 alle 3 har elendig opløsning. ikke noget jeg vil anbefale til længere tids brug.

    Jeg ville selv vælge noget ala denne:
    (link fjernet)



    At en computer ikke lige er den hurtigste er lige meget. Skærmen er den som er vigtigst...


  • Lars I
    Lars I Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70
    #4   7. apr 2012 Shit, nu føler jeg mig godt nok lost.. vil du uddybe det lidt ?

    At en computer ikke lige er den hurtigste er lige meget. Skærmen er den som er vigtigst...??


  • #5   7. apr 2012 Du kan sagtens leve med en langsom computer. Men en dårlig skærm vil give dig hovedpine og er ikke behagelig at se på. Så når det kommer til skærmen, så er det utrolig dumt at spare.

  • Lars I
    Lars I Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 60 Svar: 70
    #7   7. apr 2012 Ja okay, det med skærm har aldrig vært et problem for mig.. så tror bare jeg holder mig til en standart (:

    grunden til jeg valgte den med i7 og 8 Gb ram, er fordi jeg er bange for den nemt begynder og hakke og være træls på nettet og ved film.. Men er det bare mig ??


  • #8   7. apr 2012 Lars

    Altså, de gamle computere, de kan jo sagtens det dit forbrug er til, så hvorfor skal en ny ikke også kunne?

    i7 med 8GB ram er overkill, hvis du kun skal bruge den som en kontor-pc smiley

    i7 med 8GB ram er til Spil, Video produktion (konversion, 3d arbejde osv osv)



Kommentér på:
Ny bærbar.. Jeres mening?

Annonce