1.329 visninger
|
Oprettet:
Mobil er ødelagt efter rep. HVAD GØR JEG? {{forumTopicSubject}}
Min 1. mdr. gamle Motorola gik i sort, hvorefter den blev sendt ind til Telecare på garantien. Nu har jeg så fået den tilbage. Jeg ser så med det samme at der er 2 store buler i siden på skærmen efter skruetrækkere, hvor de simpelthen har prøvet om de kunne brække den op!!! Jeg spørger hvad fanden de har lavet ved den, og de påstår så det er "støbemærker", og det ikke er noget de dækker. BULLSHIT! Hvad gør jeg? Jeg står med en telefon der har 2 buler i siden af skærmen nu, på en tlf som kun er 1 mdr gammel
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
Har som sagt oplevet det, og vi har stort set altid slugt det tab også har vi kørt sagen mod rep stederne. Hvad der er blevet truffet af afgørelse ved jeg desværre ikke.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
Anyways, har faktisk lige modtaget en mail mere, vedr. en anden telefon, det sku endnu værrere!!
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
jan 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 109 Svar: 504
og nu mener jeg ikke kun kundeservice men nogen service chef ellers smæk en kæmpe negativ kommentarer på trustpilot så vil de pludselig hjælpe dig...
skulle også sende mit tlf til telecare men havde kun hørt dårligt om dem...
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
Smadrer man glasset i sin iphone er er det sgu da heller ikke noget reklamation dækker med mindre man har ansvar på sin telefon.
Godt nok er jeg ansvarlig for service, men jeg har også hjerte nok til at fortælle folk at det ikke kan betale sig at få repareret en nokia 100 (300 kr) med en smadret skærm. Omkostningerne for dem vil være alt for store.. Bare som eksempel. Så fis du hjem med dit "instrueret" - du har tydeligvis ikke en klap forstand på hvad du snakker om. Jeg har arbejdet med det her i halvanden år. At telia så ikke går ind og bakker ham op er så super dårlig service hvis kunden påstår at de ridser IKKE var der da han sendte den ind. Men telecare er ret ligeglad med hvad man "siger" og "lover". Det skal kunne dokumenteres.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.174
I princippet:
Der er ingen returret på en telefon hvis emballagen er brudt. Man kan dog i nogle tilfælde lave fejlmeldinger indenfor 6 dage. Men hvis vi nu siger at kunden har købt en telefon og 14 dage efter fortryder købet, så kan kunden i følge din logik bare lave ridser i og påstå at det er sket ved fabrikation.
Selvfølgelig har trådstarter ikke selv lavet de ridser. Han får intet ud af at lyve. Men problemet er at han ikke kan dokumentere standen på telefonen INDEN den blev sendt ind - altså ifølge dansk købelov er der INTET at gøre. For det er ikke noget reklamationen dækker. Det smarteste ville være bare at smadre lortet og få en ny på forsikringen.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
Mobil er ødelagt efter rep. HVAD GØR JEG?