22. jul 2008 Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
installer OsX på en Windows disk i MacBook? {{forumTopicSubject}}
Hey
Håber der er nogle seriøse Mac nørder der kan hjælpe.. NU syntes jeg, at jeg har prøvet ALT
Jeg kom til at fucke op i det da jeg skulle lave bootcamp på den og smide Windows ind på den, sammen med Lion.
Alt i alt, endte det med at alt mit Lion var væk, og kunne ikke gendanne det
Og så fik jeg slettede windows på den, så jeg regnede med at jeg kunne få lov til at installer OsX igen, men neej nej..
Når jeg starter den op nu, så kommer den bare frem med den alm Windows Boot op ting, med Tryk enter for at fortsætte eller Esc for at anuller.. Men der sker ikke noget ved at trykke på Enter...
Hvis jeg holder Option/Alt nede under start op, kommer der kun 1 disk frem, og den hedder Windows
Så kan ikke rigtig komme vider her fra...
Har brændt Lion ud på en DVD og den sidder i, men ved sq ikke lige hvad jeg skal gøre, eller søge på mere på google
Håber der er nogle der kan hjælpe
jun 2009
Følger: 1 Svar: 17
jun 2009
Følger: 1 Svar: 17
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 793
2: tænd den OG HOLD "alt" knappen nede ligeså snart den hvide skærm kommer.
3: Kør "Recovery" (Den HDD*lignende ting helt til højre)
Når Lion så er installeret igen, går du ind i bootcamp, og trykker "Fjern Windowspartition"
Så er alt i hvertfald tilbage til standard, og hvis du vil have hjælp til bootcamp må du jo skrive. Jeg kan det til hudløshed (for det er overhovedet ikke svært)
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.384
Så er Lion på vej ind på den igen, og så må jeg prøve det BootCamp igen... Bare underligt den fuckede sådan op, da jeg har bootcamp p min iMac uden problemer
Ellers må jeg bare ud og købe en lille 10" bærbar til de små ting jeg skal bruge Windows til (endelig til til VCDs)
installer OsX på en Windows disk i MacBook?