{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Hjælp ang pc- intet virker {{forumTopicSubject}}

efter jeg opdaterede min pc så genstartede den men min skærm eller mus og tasature virker ikke,

der var 7 opdateringer og det jo vigtigt at gøre hvergang men nu sker der ikke noget, hvad kan der være galt ?


og nu køre min cpu køler heller ikke , smiley ku ikke slukke den ved at holde knappen i bund så slukkede jeg den bagfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang pc- intet virker
  • #1   14. mar 2012 nu kan jeg se min bror også har fået de 7 opdateringer det er dem her, men jeg opdatere dem ikke



    Opdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2639308)

    Overførselsstørrelse: 4,9 MB

    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

    Opdateringstype: Anbefalet

    Installer denne opdatering for at løse problemer i Windows. Hvis du vil have vist en komplet liste over problemer, der er inkluderet i denne opdatering, kan du se den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base for at få flere oplysninger. Når du har installeret elementet, skal du


    Samlet opdateringspakke til ActiveX Killbits til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2647518)

    Overførselsstørrelse: 40 KB



    Sikkerhedsopdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2621440)

    Overførselsstørrelse: 1,2 MB

    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.



    Sikkerhedsopdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2641653)

    Overførselsstørrelse: 1,5 MB

    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

    Opdateringstype: Vigtig



    Sikkerhedsopdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2665364)

    Overførselsstørrelse: 2,6 MB

    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

    Opdateringstype: Vigtig

    Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at forhindre det pågældende program i at svare. Du kan hjælpe med at beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.



    Sikkerhedsopdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2667402)

    Overførselsstørrelse: 149 KB

    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

    Opdateringstype: Vigtig


    Windows Værktøj til fjernelse af skadelig software x64 - marts 2012 (KB890830)


    Du skal muligvis genstarte computeren, for at denne opdatering træder i kraft.

    Opdateringstype: Vigtig



  • #2   14. mar 2012 nu har jeg sat mit gamle skærm på og den virker men den er lort :D, er der noget jeg kan køre inde i kontrol panel ?

  • #3   14. mar 2012 kør en systemgandannelse ned i start og vælg systemværktøjer og så systemgendannelse og så vælge en anden dag hvor din pc kørte godt... se om det ikke kan afhjælpe problemet kan ikke lige se hvilken opdatering der skulle fucke det sådan op der...

  • #4   14. mar 2012 virker nu, tak

  • #5   14. mar 2012 velbekommen..

  • #6   14. mar 2012 intet af det du har lagt op kan lave de problemer du snakker om

    check evt. kabler i maskinen hvis det sker igen smiley

    Kim


Kommentér på:
Hjælp ang pc- intet virker

Annonce