{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Nu skider jeg snart på gulvet!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået jailbreaket min 4s og hentet installous, men hver gang jeg downloader en app i installous, så installerer den ikke når den er hentet færdig og jeg kan ikke finde app'en i download fanen bagefter.
Er der nogen her der har prøvet det samme og ved hvad der er galt??

På forhånd, tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skider jeg snart på gulvet!!
  • #1   8. mar 2012 Opdater dine sources således at den kan verificere.. Kan installous ikke verificere pakken som værende fra en af dine sources opdaterer eller installerer den ikke..

  • #2   8. mar 2012 Jeg jailbreakede min iphone igår, så hentede jeg minecraft, men den gider ikke åbne?
    hjælp smiley


  • #3   8. mar 2012 Awekat: Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået dig rigtigt, men jeg har hentet installous fra en af mine sources (hackulo.us). Hvad mener du med at opdatere så den kan verificere?

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.571
    #4   8. mar 2012 Awekat ! Du snakker om cydia.. :b

    Dennis, Har du prøvet at fjerne installous? Og har du hentet den rigtige version af installous (den til ios 5, og ikke 4 eller lign?)


  • #5   8. mar 2012 Assviolater: pas.. Hehe. Jeg har bare hentet installous. Jeg vidste ikke at der var forskel smiley

  • #6   8. mar 2012 Ass: Min fejl, læste det som det var installous som ikke ville installeres, mente Cydia da jeg omtalte installous.

    Der er nemlig mange som ikkek an få installous ned på enheden.

    dennis: Ja, Assviolator har fat i den lange ende, fjern Installous fra enheden, reboot enheden. Hent den korrekte version svarende til dit iOS.

    Forsøg da igen, du kan også hive fat i devs'ne og høre om du kan indsende logfilerne da de er meget interesserede i disse i sådanne tilfælde.

    Du kan fange dem på bla Twitter.. Der er de svært aktive.



  • #7   8. mar 2012 Sådan, nu virker det! Jeg slettede det, genstartede telefonen og hentede en anden version. I skal have mange tak for hjælpen smiley

  • #8   8. mar 2012 Kan du ikke lige optage og ligge en film herop hvis du skider på gulvet ? smiley

Kommentér på:
Nu skider jeg snart på gulvet!!

Annonce