{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ipad
  • Pernille M
    Pernille M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 102
    #2   19. feb 2012 se du film på den eller?
    ja overvejer det virkelig

• #3   19. feb 2012 Det er det fedeste. Man kan slet ikke undværre den, når man først har købt den..

• #5   19. feb 2012 Enig enig enig.. kan ikke undvære min smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #6   19. feb 2012 jeg bruger ikke min, Men det gør min kone & begge mine unger.

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 135
    #8   19. feb 2012 IPad 3 kommer inden længe. Omkr. Marts. Så vent lidt endnu

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

#10   19. feb 2012 Jeg ville alligevel tage chancen og vente de 14 dag! iPad kom i marts 2010, iPad2 i marts 2011, og mon ikke iPad 3 er på trapperne. Hvis du f.eks. har en iPhone 4 vil jeg meget anbefale dig at vente på iPad 3 da den også formegentlig får Retina skærm. Den skærm der sidder i iPad2 er ligesom skærmen i iPhone 3Gs - hvilket er virkelig dårlig opløsning i forhold til. Jeg irriterer mig i hvertfald over det hver gang jeg bruger min iPad2. Men det er op til dig om du vil vente 14 dage og se det an! Apple har i hvertfald allerede reserveret lokaler til en konference, det er et fact!

• Pernille M
    Pernille M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 102
    #13   19. feb 2012 ha i 3g i jeres eller?
    ja der går lige et par måneder før jeg har 6000

• #14   19. feb 2012 Skærmen fejler intet på iPad 2, det erhebt sikkert.!

Men har selv 64 gb wifi & 3G, syns helt bestemt du skal vælge en med 3G.!

• #15   19. feb 2012 Jeg har en iPad 1 som jeg bruger stortset hverdag i skolen. Jeg har 16gb og 3g og uden 3g gad jeg ikke have en.. smiley Både min far og min bedsteven har en iPad 2, og jeg ved at min far bruger hans på arbejdet rigtigt tit smiley

• #17   19. feb 2012 Hvorfor siger folk altid iPad WIFI + 3g.. der er altid wifi i smiley
    Men alligevel.. 3g er dejligt hvis du fx skal køre i bil i lang tid.. og er typisk hurtigere end wifi i toge fx smiley

• #19   19. feb 2012 Gør ligesom steffen F, opretter et hotspot fra min iphone, og så er jeg fri for at betale ekstra for en 3G ipad, plus betale ekstra for et data abn. Jeg har alligevel altid min telefon på mig.. og derhjemme er ipad´en jo bare på wifi !

• #20   19. feb 2012 Hotspot er bare ikke lige så godt smiley

• #21   19. feb 2012 Magnus: hvad er forskellen ?! Om du er på hotspot eller via 3g, er da det samme smiley

• #22   19. feb 2012 Og alligevel smiley
    Din iPhone mister meget hurtigt strøm ved at have hotspot.. smiley Jeg ville hellere give de få hundrede kroner 3g koster ekstra smiley

• #24   19. feb 2012 i sidste ende kan det betale sig smiley

• #25   19. feb 2012 Min iphone holder strøm en hel dag, selvom den deler internet konstant. Desuden er det intet, hvis jeg skal være væk i længere tid, har jeg en lader med. Har altid en lader i bilen, og så længe jeg ved at den sagtens kan holde 1 dag selvom den deler net, så er det intet problem... Har altid mulighed for at lade den op på et tidspunkt inden for 24 timer..

• #26   20. feb 2012 Betal det mere, og få 3g. Altid godt at ha.!

• #27   20. feb 2012 at give 900 kr for noget, som er unødvendigt hvis man har en smartphone, det synes jeg man bør over.. om det så "Altid er godt at ha.!" er ligegyldigt, når du alligevel altid har 3G med dig i din telefon.

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

#29   20. feb 2012 Jeg har en iPad 2 med 3G men bruger ALDRIG denne funktion, da jeg ikke gider betale ekstra for et abb dertil. Jeg gør ligesom de andre skriver (enig med Christian J) - opretter et hotspot fra min iPhone 4 og så har jeg internet overalt gennem mit mobil-abb. Hvis jeg skulle købe en ny iPad ville jeg ikke betale så meget ekstra for 3G. Att: -Homer- kommentar, så er jeg stærkt uenig med hans mening om skærmen, den er langt under f.eks iPhone 4 standard. Det jeg siger er, at hvis du har en telefon med bedre skærm, så vil det irritere dig. Ellers vil du nok ikke bemærke det smiley

Kommentér på:
Ipad

Annonce