{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

APP PROGRAMMØR SØGES {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en person med erfaring indenfor app udvikling til apple (iPhone) platformen.

Meget simpelt.
Skriv en PB til mig hvis du vurderer dig selv som "erfaren", og har lyst til at indgå i et nyskabende innovativt projekt, indenfor app-verden.

(Det er selvfølgelig ikke ubetalt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  APP PROGRAMMØR SØGES
  • Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
    #1   21. dec 2011 Ingen gider beskæftige sig med apple.
    Køb en Android mobil og jeg skal hjælpe dig.

• #2   21. dec 2011 Jeg er bare ikke inde i android selv, OVERHOVEDET.

Hvordan er app markedet til android i forhold til apple?

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#3   22. dec 2011 Udover "AndroidMarket" kan man hente apps fra alle andre steder, man skal bare vælge "tillad installation af apps fra andre steder end androidmarket" i telefonen.

• #4   22. dec 2011 Ja men hvordan er det i forhold til apples appstore, set fra en sælgers øjne?
    Er der mere profit i android platformen?

• #5   22. dec 2011 http://www.mobilsiden.dk/nyheder/app-store-genererer-storst-oveskud-til-udviklerne,lid.18611/

Apples App Store genererer seks gange større profit, end det er tilfældet for Android Market.

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#6   22. dec 2011 Android giver en større kundekreds, og muligheden for at sælge apps fra egen hjemmeside, og man bestemmer selv hvad man vil lave, i modsætning til apple der censurere de ting der ikke lige passer dem, og man er tvunget til at gå igennem dem.

Kims eksempel er lige til at lukke op og skide i, da han sammenligner 2 officielle salgssider, den ene er den eneste man kan hente apps fra, den anden er bare en ud af mange steder.

• #7   22. dec 2011 Bliver nye app's på android platformen ikke hurtigt væk i mængden?
    - Da mange ikke tør downloade noget uden det har anmeldelser fordi at netop ALLE kan sælge deres app på det marked (= der kommer mange snyde app's og lorte app's?)

Jeg syntes at appstore er lidt mere struktureret, og appelerer lidt mere til mig, grundet at det bare virker som om der er mere styr på det, der.

Er jeg helt gal på den?

• Knogle
    Knogle Tilmeldt:
    apr 2009

#8   23. dec 2011 Man kan lægge sine apps flere steder, og det er ikke alle der kan sælge i androidmarket, alle nye apps er uden anmeldelser, så hvis man giver en god beskrivelse af den har man lagt den første.
    Sikkerheden er ca. den samme.

Kommentér på:
APP PROGRAMMØR SØGES

Annonce