{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
22. jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.406

Bot på msn, tilføjer sig selv? :-/ {{forumTopicSubject}}

Hej

Her de sidste par dage er der en Bot der har tilføjet sig selv til min MSn liste... jeg har ikke godkendt den eller noget. Men har blockert den og slettet den hver gang.

Det er en ny mail hver gang. og den svare bare de samme ting, om du skriver fsfsdf eller noget ligegyldigt... Hvad faen kan det være? kan jeg stoppe den på nogle måde?

Har en iMac hvis det skulle betyde noget??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bot på msn, tilføjer sig selv? :-/
  • hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #1   21. dec 2011 Har oplevet samme, så følger med her.
    Den kan skrive til mig, selvom jeg har slettet den.

    Jeg har windows 7


  • #2   21. dec 2011 hvad med at skifte kode ?


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #3   21. dec 2011 skift kode og scan for virus.

  • #4   21. dec 2011 Hvad fanden skulle kode hjælpe, når den adder ham som ven og skriver til ham?

  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #5   21. dec 2011 Fordi der jo ellers logisk nok sidder en fysisk person udenfor Just Me's vindue og venter til han at ude for at skide, så gutten lige kan liste ind og acceptere sig selv på hendes msn.

  • #6   21. dec 2011 Gå ind på din hotmail(eller Live) og ændre din kode, det hjælper på ALT!!!

    Grunden til en tilfældig kan adde dig er fordi en eller anden server har din kode, og så logger den ind og godkender de andre scams der findes.

    Ændre din kode og du skal se løjer...
    Det er røv ligemeget hvilken maskine du sidder på, da alt på messenger er server-baseret.


  • #8   21. dec 2011 AssViolater Er du spasser eller hvad? Hvis man adder en og skriver til ham mens den viser ham i offline mode, modtager den anden beskeden HAhahahahaha at du tror den hakker hans msn for at gå ind og acceptere sig selv for at skrive med ham hahahaha Det botten netop vil, er at få hævet oplysninger ud af ham som kan føre til password cracks, den spørger fx om birthday og sådan nogle personlige ting hvis du snakker med den Fuck man hahahahahahahahahahah sry, men nice.

  • #9   21. dec 2011 Hacker*

  • #10   21. dec 2011 Den vil gerne have koden til din msn, grundet din hotmail, både så den evt kan få bankoplysninger kort oplysninger med mere ud af dig hvis du har handlet med den mail, og også for at sende spam mails videre til alle de andre stakkels mennesker der kommer til at åbne pisset:)

  • #12   21. dec 2011 Hvad med at du læser HANS indlæg igen?
    Han skriver du skal skifte kode?
    Det vil ikke hjælpe en skid, efter det kan du jo lige nærlæse mit indlæg igen..


  • #13   21. dec 2011 Jeg vil blot sige jeg har prøvet det samme, og det virkede at skifte password, der kom pludselig også mindre spam, ved samme andledning..


    Mammi

    det er vidst dig der er idioten her smiley


  • #14   21. dec 2011 100% tilfælde smiley

  • #15   21. dec 2011 jamen der er flere forum sider der forslår at skifte kode når det sker for folk det der plus det med der bliver sendt links når man er offline

    og det har hjulpet ved de mange andre jeg har forslået det til på min msn når jeg blev træt af de links


  • #16   21. dec 2011 Det er jo ligesom folk der kan kurere sig selv på fake medicin, det har intet med kodeskift at gøre, havde de din kode til din mail, ville du kunne gå ind på dine sendte beskeder i hotmail og se en milliard mails der er blevet sendt ud, og hvorfor skulle de så ville skrive til dig hvis de havde din kode min ven? De skriver jo netop til dig for at få koden..

  • #17   21. dec 2011 hvorfor skulle de skrive til en ? smiley og hvordan acceptere den så sig selv siger du ? smiley

  • #18   21. dec 2011 Den accepterer ikke sig selv
    UGH
    Den skriver til dig selvom den ser dig som offline da du ikke har accepteret " den adder dig på sin egen msn "

    Hvis han skriver til dig mens du er i offline mode, men du rent faktisk er online ved dig, for du beskeden..

    Og de skriver til en for at hive oplysninger ud af dig som fødselsdag osv, for at hacke dit pass!


  • #19   21. dec 2011 og den ligger jo sig selv ind på din msn for at sprede sig til andre msn kontoer og den skriver så bare til alle der er online eller kommer online selv dig selv

  • #20   21. dec 2011 den er jo på hans msn liste og det kommer den automatisk fortæller han smiley han har ikke tilføjet den eller godkendt den og det er en ny mail hver gang så han har ikke mulighed for at blockere den

  • #21   21. dec 2011 Jensen N

    det er og en bot, og den har password'et til accounten, bare ændre det så er den skid slået, som du selv siger; skriver andre det på forskellige forum'er og har succes med at skifte password, en bot/kode bryder program tager ikke skide lang tid om at prøve alle kombinationer på 10-12 cifre.


  • #22   21. dec 2011 ja det jeg klar over smiley det mammi der ikke mener det er sådan smiley

Kommentér på:
Bot på msn, tilføjer sig selv? :-/

Annonce