{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.168 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Tilmeldt:
5. dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

HTC SENSATION {{forumTopicSubject}}

Min Sensation skriver nede i venstre hjørne at den er i sikker tilstand , ville bare vide hvordan man får det væk ?
Og hvordan sætter man alarm til på den ?
Er ny med HTC så ved godt det lyder dumt men vil hellere have det at vide end at jeg kommer til at lave et eller andet lort


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC SENSATION
  • #1   15. dec 2011 mener du ikke at den skriver den er i fly tilstand ? Kan du komme på nettet ?

    Alarmen finder du under uret.


  • #2   15. dec 2011 Fik du det andet til at virke med billederne der skulle overføres ?

    Alarm - Tryk på klokken på din startskærm.. nede i bunden kører du så slideren hen på alarm smiley

    Mht. "sikker tilstand" - Det har jeg ikke lige hørt om før ?


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #3   15. dec 2011 Tak smiley ja fik det til at virke med billeder smiley

    Ja er helt sikker på der står sikker tilstand


  • #4   15. dec 2011 hmmm jeg prøver lige at kigge min igennem, jeg er aldrig rendt på det nemlig :O)

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #5   15. dec 2011 det kom frem efter jeg skulle overføre mine billeder smiley

  • #6   15. dec 2011 Hvis du nu trækker gardinet ned og trykker på det, hvad sker der så ?

  • #7   15. dec 2011 arrr så er det en tilstand du har valgt da du overførte filer, prøver lige at kigge videre for at se om jeg kan komme nærmere omkring hvordan du fjerner det

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #8   15. dec 2011 lyder godt smiley har lige 2 ting mere smiley efter jeg har download et spil hvor kommer det så hen? og hvor sætter man den på lydløs smiley

  • #9   15. dec 2011 det du downloader ligger i programmer enten som nr 1 eller som det sidste

    lydløs : du skruer bare helt ned i den ene side så går den på lydløs


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #10   15. dec 2011 hvordan kommer jeg der ind?

  • #11   15. dec 2011 er der ikke et link til programmer på din forside? ellers kan du holde en finger på forsiden og tilføje en genvej til programmer, ellers kommer du ind i programmer ved at trykke på den firkant ved siden af røret

  • #12   15. dec 2011 her er et link til en brugervejledning :O)

    (link fjernet)


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #13   15. dec 2011 kan ikke finde det . kan det ikke lægge uden download ?

  • #14   15. dec 2011 under programmer kan du vælge i bunden at se hvilke den er født med , dem du ofte bruger , og dem der downloades

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #15   15. dec 2011 nu kom jeg til at genstarte hele telefonen !!!!! hvad gør jeg ?

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #16   15. dec 2011 ?

  • #17   15. dec 2011 Jeg tror du skal tage et kig på de manualer der linkes til.. Ville være godt for dig lige at få de basale ting på plads smiley

    Og når du genstarter telefonen, ja så genstarter den vel bare .. smiley Så starter den vel selv op igen også skriver du bare pin kode..

    Mht dine programmer.. Nede i bunden når du står på forsiden, så til venstre for "Telefon" knappen i bunden der er der et lille ikon.. Derinde er alle dine programmer.. Når du kommer derin er der så en slider hvor du kan slide hen på det du har downloaded..


  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #18   15. dec 2011 Kan ikke starte den op igen . den kommer kun frem til hvor der står nogle ting du kan vælge ved at bruge side testerne og power knappen til at vælge det du skal

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #19   15. dec 2011 fik den til at virke igen smiley

  • Jeanette D
    Jeanette D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #20   12. apr 2013 Hej
    Min HTC Sensation viser 'Sikker tilstand' i nederste venstre hjørne. Jeg kan ikke bruge telefonen nu. Nogen, der kan hjælpe mig?


  • Jeanette D
    Jeanette D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #21   12. apr 2013 Hej
    Min HTC Sensation viser 'Sikker tilstand' i nederste venstre hjørne. Jeg har dermed ikke mulighed for at komme 'ind' på telefonen. Hvad skal jeg gøre?


  • Jeanette D
    Jeanette D Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #22   12. apr 2013 Nu fik jeg det væk ved at fjerne batteri.
    Mit problem er nu, at jeg ikke kan åbne min telefon. Jeg skal, som vanligt, indtaste min adgangskode, men når jeg forsøger dette, kommer tastaturet ikke frem. Jeg kan altså ikke skrive. Hvad gør jeg?


Kommentér på:
HTC SENSATION

Annonce