{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Icloud
  • #1   1. dec 2011 Hvordan ved du den er væk ?

Evt bare lav en ny. Hvis de gemmes i iCloud mener jeg ikke du kan se dem i iTunes.

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 68
    #2   1. dec 2011 Fordi når jeg logger ind under icloud, står der at den er tom.. At der er 5 gb lediag af 5 tilgængelige.. Kan ikke lave en ny.. Havde gemt mine oplysninger via i cloud og har solgt min iphone og fået en ny.. Så vil gerne ha dem tilbage på min iphone.. Men den er væk??!
    Havde også lavet en sikkerhedskopiering til itunes, men når jeg vil gendanne via sikkerhedskopi, gider den ikke.. Forstår det ikke.. Og jeg som troede jeg havde forstand på Iphone..

• #3   1. dec 2011 Havde du på den gamle iphone valgt aktivt at den skulle sikkerhedskopiere via icloud og ikke itunes ? Det skal jo man selv tage stilling til. Det er desværre sådan, at hvis ikke du har adgang til din sikkerhedskopi, så er det forfra.
    Har selv været der med min gamle iphone, det er rigtig nedern, men intet at gøre ved det.

Fremover har jeg på alle mine devices aktiverer at ALT skal køre via icloud, så slipper jeg for computernedbrud osv er skyld i at jeg ikke har en sikkerhedskopi. Prøvede så sent som i sidste uge med min nye iPad at gendanne fra icloud til den, og det virkede bare smiley

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#4   1. dec 2011 Ja men havde lavet en både icloud og en gennem itunes,, Nedern.. Ska se hvad jeg jan gøre..

• #5   1. dec 2011 Jamen så er det derfor. Man kun gøre det 1 sted mig bekendt, så derfor skal du holde dig til fx icloud. Ellers tror systemet jo bare at du skifter til iTunes, og fjerner den versionen fra icloud.

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#6   1. dec 2011 Nååå, så det måske derfor.. Tak .. smiley

• #7   1. dec 2011 Jeg er ikke 100% sikker, men kunne forestille mig det var sådan smiley I hvert fald, hvis du spørger mig så hold dig til iCloud.

• Bjarke p
    Bjarke p Tilmeldt:
    mar 2009

#8   1. dec 2011 Det gør jeg satme også fra nu af.. Lidt nedern at alle mine gamle ting er væk.. Men ja.. smiley

Kommentér på:
Icloud

Annonce