{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan den køre nye spil
  • #1   13. nov 2011 når jaa det SKAL være på højeste grafik den skal kunne køre dem på smiley

• #2   13. nov 2011 Ja

• #3   13. nov 2011 Det burde den kunne ihvertfald smiley

• #4   13. nov 2011 Nap en i7 istedet for - det vil være fjollet at spare den 700 kr. seddel når man skal igang.
    En i5 kommer til køre væsentlig højere cpu forbrug ved BF3.

• #5   13. nov 2011 Frank: Nej, den gør sgu ej, hvad fanden baserer du det på?!

Den vil ikke kunne trække BF3 på Ultra uden lag ved 64 spillere og en hel masse røg på Caspian Border fx, men ved at skrue lidt ned på AA'en og sætte shadows til High, så vil den kunne trække det.

Om du kan se forskel på Ultra og en blanding af high og ultra er i øvrigt tvivlsomt - ud over på hastigheden naturligvis smiley

• #6   13. nov 2011 Det baseret jeg på "eget syn på sagen" fra sidste weekend.
    En flok af gutterne afholdte LAN weekend hvor der blev spillet BF 3.

De fleste havde det absolut nyeste grej hvorimod der sad en med en I3 samt en med en I5, her var CPU forbruget helt oppe, og det tæt på de 100% på I3'eren.

Hvis du er så klog som det lyder til vil jeg lade dig tage over - at starte et indlæg med sgu og fanden bevidner jo virkelig talent, erfaring samt ikke mindst modenhed.

Må jeg i den forbindelse ønske Kim en rigtig god søndag.

• Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 9
    #7   13. nov 2011 Frank-> Hvad for en I5 har du? Nu er en I5 jo ik "bare" en I5... De nye I5 2500K kører stort set spil lige så godt som I7 2600K. Det er set i op til flere tests.. Jeg har selv en I7 2600K, så det er ik fordi jeg selv sidder og er skide glad for min I5´er smiley

Hvis det er en I5 2500K du har, er det helt sikkert ik din processor der er skyld i dit problem..

• #8   13. nov 2011 Computeren har ikke været genstarter i 2 dage (se evt. WTM), og omkring 30 firefox-faner (3 vinduer), 8 Google Chrome-faner, Utorrent kørende med en aktiv download samt Avast, Origin, Steam, MSN, Skype, Fraps, THX, Daemon Tools, Xfast USB, War of the Immortals og så et hav af diverse hardware-monitorer havde jeg kørende da jeg optog dette:

(link fjernet)

Wow, jeg kan godt se, at jeg må skrotte min 2500K....

(P.s. Fraps optog samtidigt...)

(P.p.s. Hvis nogen skulle være i tvivl, så får man absolut ikke flere FPS af at vælge en 2600K over en 2500K... Nok kan spille godt udnytte flere kerner (og tråde), men så længe spillet er GPU-afhængigt, så er det fuldstændigt ligegyldigt. De 700 kr. som en 2600K er dyrere end en 2500K kan kun retfærdiggøres hvis du roder med videoproduktion/rendering eller lign...hvilket jeg i øvrigt gør, men da jeg bruger Adobe-pakken, så kan jeg udnytte CUDA, hvorfor en 2600K igen er...overflødig)

• #9   13. nov 2011 ¤©º ° Frank Drebin º AKA BaBoom's Police Squad ¤©º °
    Ahh... Nu er det sådan af ens CPU kører 100% når den bliver belastet. Dvs. under spil kører den konstant på 100%. Om det er en I5 eller I7. Forskellen er den mængde af udregninger den når at lave hvert sekund. Dvs. en I7 laver flere udregninger og derfor viser den flere frames.

• #10   13. nov 2011 så jeg skal skifte i5 2500k ud med i7 2600k for syv mere så køre den på ultra ?

• #11   13. nov 2011 ¤©º ° Frank Drebin º AKA BaBoom's Police Squad ¤©º °

jeg har en I5-750 2.67 ghz , den køre så 3 Ghz nu og der når jeg spiller BF3 så ligger forbruget ca på 65 - 67 % så der er da noget galt i deres Pc´er.

• #12   13. nov 2011 Jaob .
    Lol en CPU skulle helst ikke køre 100% hele tiden smiley

Kommentér på:
kan den køre nye spil

Annonce