{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

ps3 savegame {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har kopiret mit gran turismo 5 savegame filen fra værktøj til gemte data hen på en usb nøgle og så vil jeg have den savegame hen på en anden ps3 hjemme ved min fætter. Jeg har sadt mit usb stik i ps3 og kopiret den over i mappen værktøj til gemte data og så siger den om jeg vil ligge den oveni den fil som ligger der i forvejen og jeg trykker så JA, Men så skriver den at denne fil kommer fra en anden bruger og at den muligvis ikke vil kunne virker og jeg trykker JA. nåh så starter jeg spillet og så siger den at savegamen ikke virker og så laver den selv en ny bruger og på 20.000kr igen.

Hvad skal jeg lige gøre der, nogle som ved det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ps3 savegame
  • #1   3. nov 2011 Eller er der nolge som har snyde koder så jeg bare kan give ham en masse penge?? så kan det også gå

• Mr. Fu !
    Mr. Fu ! Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 152
    #2   3. nov 2011 Du skal bruge samme bruger som den du bruger på din egen PS3.
    Dvs du skal oprette en ny konto på din fætters ps3 med dine brugeroplysninger smiley

• #3   3. nov 2011 virker den så også derover eller?? eller skal jeg bare logge ind en gang og så kan han logge ind bagefter??

• #4   3. nov 2011 Jah, så skal han bare spille på din bruger konti... Savegame er låst til den enkelte bruger.. Du kan ikke bare give ham dit savegame og så han har alle biler og penge.. Det ville da også være for nemt..
    Start spillet op og kom i gang med at spille lidt.. Kør ræs i seasonal events, der kan godt tjenes gode penge..

Kommentér på:
ps3 savegame

Annonce