{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Skark VS MM ( Køb af Pc ) {{forumTopicSubject}}

Hej bb

Står og skal købe pc kigget på 2 og ved ikke hva for en af dem der best hælder mest til Skark's Model da jeg kender flere der har købt der og det bare dur smiley

(link fjernet)

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem ( Med i7 )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skark VS MM ( Køb af Pc )
  • #1   30. okt 2011 jeg havde helt klart tager shark'en af den simple grund at MSI's MB er meget mere driftssikre end gigabyte.

snakker af personlige erfaringer. skal ikke kunne sige hvad andre har oplevet

• #2   30. okt 2011 Lyder godt for hælder sku os mest til dem kender flere der har købt der og deres service er os helt i top smiley

• #3   30. okt 2011 skal jeg ikke kunne sige, jeg har altid samlet mine computere selv smiley og har haft gigabyte en gang, som jeg måtte få byttet 3 gange i løbet af det første halve år fordi det brændte af. Skiftede så til MSI fordi jeg blev træt af gigabyte MB. Det kørte så fejlfrit i 1½ år smiley det virker sikkert stadig, men skiftede bare ud til et kraftigere ASUS pga andre opgraderinger smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #5   30. okt 2011 tjae, du får vel en i7 2600K model cpu, 500gb ekstra harddisk plads endda med sata3 samt 4gb ram oven i hatten ved at vælge mm-vision, og så til samme pris.

Tror nu ikke der er meget forskel på kvaliteten af de bundkort. Den er vidst lige ringe.. smiley

• #6   30. okt 2011 AssViolater

4GB ekstra ram når du er oppe i den liga der er total underordnet.

500 GB ekstra HDD kan være ligegyldigt hvis man ikke bruger det jo hehe

og der er stor forsket på de 2 bundkort der

• #9   30. okt 2011 Desuden er alt køling opgraderet og optimeret på shark'en, det er den ikke på MM'en

• Rene A
    Rene A Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 56
    #10   30. okt 2011 Tag den fra komplett af, den får du mest glæde af.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#12   30. okt 2011 Men ja, den fra komplett er da er langt bedre alternativ.

Rasmus Øh hvad? 4gb ram er da absolut minimum nu om dage, ram koster ikke en skid anyways. Så når man alligevel får de 3 ting med gratis så virker det da for mig som et lidt bedre tilbud. Så kan man så omvendt sige at når mm-vision ikke engang har gidet at skrive producenten af grafikkortet på deres liste er det ret betrykkende.. En ting der generelt har været et problem ved mm-vision, tidligere på deres strømforsyninger, harddiske osv.

• #13   30. okt 2011 Den fra Komplett Har en Strømforsyning på 600W Hvor Skark har 750Watt har det noget og sige og hva ville den koste fra Komplett med Trådløs net og I7 smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#14   30. okt 2011 647kroner for en i7 2600. og 707kroner for en 2600k

Trådløst netkort koster 250-300kr.

Den strømforsyning komplett har valgt kan trække det der sidder i pc'en. Hvis du skal have et ekstra grafikkort, så bliver du nødt til at skifte strømforsyningen ud med en bedre.

• #15   30. okt 2011 Jeg vil bare gerne have det beste for så lidt penge så muligt smiley for mit MAKS ligger desværre på 7000kr men kan se man kan få masse for det men i vil sige jeg skal købe fra komplett så ?

Og Evt hvis i kan lave et link hvor den i 7 2600K ligger i smiley

• #18   30. okt 2011 AssViolater

øhh hvad? hvis du har de rigtige ram er det total overkill......

ikke at min egen er super da jeg ikke har bygget noget på den i snart 2 år. Men har da en kamerat med 4 GB Ram der trækker crysis 2 BF 3 metro 2033 osv i fuld grafik med 60+ fps

hvad skal man så bruge mere til?

• #19   30. okt 2011 Steffen F
    Bliver nød til og have trådløs til og starte med hunden har spist mit kabel og skal trækkes igennem vække og pis og lort desværre smiley

• #20   30. okt 2011 mener det er Dominator GT med 2 gange 2 GB Ramblokke han kører med

med en frekvens på de 2000 MHz self

• #23   30. okt 2011 Steffen F
    Må sku lige sparke den gamle så vi har selv lavet dem nemlig så må vi sku trække et nyt så spare jeg os de penge ellers ved jeg man kan købe sådan et Usb til trådløs man kan bruge ind til smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#24   30. okt 2011 Nu er det jo ikke ligefrem fordi at ram har synderligt meget at sige for hvor mange fps du kan smide i spil smiley Hvilke grafikkort har din kammerat så :)?

Og selvfølgelig er det ikke overkill med 8gb ram. Bf3 tager alene 4gb ram.
    Har 6gb ram, det er pt en passende mængde. - Og "de rigtige ram", siden ram ikke koster en skid, skal man altså ikke samle mange flasker for at få de ekstra penge et 8gb ram kit i decent kval koster.. smiley

• #25   30. okt 2011 4 GB ram i decent kval koster 8-900 kr.

han kører med et GTX 560 som der sidder i de ovennævnte.

• #26   30. okt 2011 Steffen F
    Man kan få et Trådløs kort til 169 Tror jeg køber og smider det i så har jeg begge dele og har os kun 10Mbit at gøre godt med her hjemme smiley

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=617279#info

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#27   30. okt 2011 LOL :=)

• #29   30. okt 2011 Tak for det regner med og bestille den imorgen så smiley

• #32   30. okt 2011 Det skal jeg nok gøre men bliver ik med det samme hvis i skal se Skærm osv bliver til grin så haha smiley

Har været ude og låne en skærm har gammelt gammelt keybord og en bærbar mus. Solgte alt da jeg skifte til bærbar men den er sku ik det vilde længere og savner noget med krafter når man er til diverse Lan og game smiley

• #34   30. okt 2011 Lige fået ødelagt mit headset så har jeg heller ik engang mere men det kommer inden længe min musemåtte er os god det sku vigtigt smiley

• #36   31. okt 2011 Skal have nyt ved bare ik hva for et inu smiley

Hvor lang tid er forsendelsen fra Komplett endelig ?

• #38   31. okt 2011 Må lige se på for syn ik rigtig jeg kan finde nogen steder smiley

• Jens A
    Jens A Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 817
  • #40   5. nov 2011 Så har jeg sku fået den nye pc igår og endelig fået den til og kører efter de tuber der enden har samle den sat harddisken forkert osv.. men nu kører den og kører mega nice smiley

Kommentér på:
Skark VS MM ( Køb af Pc )

Annonce