{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

casper h
casper h
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 38

Pc forsikring Fona :)? {{forumTopicSubject}}

hey har sendt min pc til rep og den har kostet 6000 kr da jeg købte den men de siger de har spurgt forsikrings selv skabet om de må lave den eller den er total skadet for den skal laves for 4000
Nogle der ved om de total skader den eller laver den så :)? Det er en Fona forsikring

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pc forsikring Fona :)?
  • #1   18. okt 2011 de prøver vel alt hvad de kan på at lave den, og hvis de ikke kan så får du vel en ny ?

• #2   18. okt 2011 men husk nu de afskriver 10 procent pr år smiley

• #3   18. okt 2011 de plejer at give ny eller tilsvarende hvis rep. udgifterne ligger for tæt på nyprisen, men det kun forsikringen der ved de dem der skal afgøre om du skal have en ny eller den skal laves

• #4   18. okt 2011 Super K det kommer an på din forsikring jeg havde en pc skærm der dengang 20" kom ud kostede 6000kr og den gik i stykker efter 3 år og jeg skulle så have ny og de skulle give mig tilsvarende i størrelse hvor jeg sagde ja men det også tilsvarende i pris. og jeg fik en ny til 6000kr

• #5   18. okt 2011 wow smiley rimelig heldigt smiley man skal bare passe på i de her tider smiley oftest kan det ikke betale sig at købe de forsikringer der er i forretningen hvis de koster mere end din egen selvrisiko vil gøre på en elektronik forsikring smiley

• #6   18. okt 2011 det så nogle år tilbage men jeg havde ingen selvrisiko da jeg havde den store forsikring eller så var det 250kr kan ikke huske men de ville have givet mig en 20" skærm til omkring 1500 til 2000kr

hvor jeg sagde det gik jeg ikke med til da jeg købte den for 6000kr så det skal passe til prisen og fik det også
    jeg sagde inten en til prisen eller pengene retur ..

hehe

de snarkede med forsikringen og den godtog jeg fik skærm til de 6 kilo...

• #7   18. okt 2011 jeg har købt forsikring på nogle af mine ting men kun 2 gange har jeg brugt dem den anden var en dvd afspiller til 2000kr som døde lige inden forsikringen stoppede og der fik jeg de 2000kr til at finde ny valgte så en til 4000 kr og den virker stadig..

men ja nogle gange kan det ikke betale sig at have de forsikringer..

• #8   18. okt 2011 Ronny AKA Wild Hogs .

Hehe det lyder sku da meget fedt smiley kunne være man bare burde brokke sig nok næste gang aha smiley har nemlig en sag imellem mig og leasy, og de vil ikke give mig penge nok smiley

• #9   18. okt 2011 når man har forsikring på og det den store så skal de give tilsvarende eller nyere og man skal ikke bare finde sig i hvad som helst..

ved godt det med de 10% pr år...

men nogle gange skal man kømpe lidt så kan det lykkes..

men nu har jeg så også købt meget i fona så kan også være derfor de gjorde lidt mere ved det ...

det kan jeg så ikke lige sige hehe

men jeg klager jo ikke smiley

Kommentér på:
Pc forsikring Fona :)?

Annonce