{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia n9 god???
  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #1   10. okt 2011 Dan J >> Hvad baserer du den udtalelse på ?
    Apple og Android er bare populært lige nu, det har Nokia også været, forskellen er bare at selvom Nokia ikke er det mest populære lige nu, så er de stadig et af de selskaber som sælger flest telefoner.

Derudover svarer du ikke på Daniel P's spørgsmål.

Jeg selv har været inde og prøve en Nokia N9 hos Telia, og jeg syntes den er rigtig fed. Hvis jeg lige havde 5.000 kr ekstra i budgettet, så havde jeg købt den.
    Jeg har haft forskellige telefoner, primært fra Nokia og Sony-Ericsson, men også et par Motorola (hvilket var en fejltagelse begge gange, og kun købt pga. prisen).
    Jeg har været mest tilfreds med mine Nokia mobiler igennem tiden, og jeg har også en Nokia N8 lige nu. Den er jeg meget glad for.
    Jeg har prøvet mange Android mobiler, og også flere iPhone, men jeg har ikke kunnet forlige mig med nogen af dem. Slet ikke iPhone, men jeg er så også en af dem der har en iPod touch, som kun bliver styret med fjernbetjeningen til mit anlæg, da jeg syntes den er træls at betjene.

Android kunne jeg klart selv overveje, men jeg har endnu ikke fundet en mobil, som jeg kan lide at betjene, og som samtidig er en værdig afløser for min nuværende mobil. Derudover har jeg været meget glad for den gratis kortservice fra Nokia, det er virkelig dejligt at man kan bruge den 100% uden dataforbrug når man er i udlandet. Der er dog også kommet en version af Google Maps der skulle kunne dette, men jeg fik det aldrig til at virke overbevisende med navigation på den sidste mobil jeg havde med Google Maps. Det er bare nemt på min Nokia, og derfor har jeg nu heller ikke andre enheder til Navigation, det er ganske simpelt ikke nødvendigt.

Min næste mobil kunne meget vel være en Nokia N9, men jeg venter lidt pga. jeg vil have lidt mere overskud, eller den skal komme som abonnementskøb hos det teleselskab jeg benytter, da jeg ikke kan bruge hverken telia eller 3...

• #2   10. okt 2011 oki,

har også været inde i telia og prøve den smiley

men jeg bare i tvivl om det skal være n9 eller samsung galaxy s2 smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#3   11. okt 2011 Det er der kun en der kan afgøre.
    Personligt valgte jeg N9, men det er også fordi jeg kan lide den, og den opfylder mine behov.

• #4   2. dec 2011 Er der nogle der ved om man kan få almindeligt tastetur på Nokia N9, har lige købt en, men kan ikke finde det

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#5   3. dec 2011 Nej, det kan du ikke, men efter rygterne, så skal den få det med en opdatering, eller også kommer det i marked, men lige nu har den ikke T9 tastatur.

Kommentér på:
Nokia n9 god???

Annonce