{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

julie t
julie t
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Net til iPad. {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt en iPad, model A1219 til gode penge, men jeg vil gerne have netadgang flere steder end hvor Wi-Fi giver mig mulighed for at have det. Jeg så indlæget hvor der stod at det var muligt at gøre hvis man har telefon med netadgang. Sådan en telefon har jeg desværre ikke, men er der andre muligheder? Kan nettet kobles til på en anden måde så jeg har net flere steder? Håber der er nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Net til iPad.
  • #1   29. sep 2011 ellers 3.dk der kan du få en router der kan tages med som du kan bruge med din ipad..

• julie t
    julie t Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   29. sep 2011 Godt tilbud, men ellers tak du, tror jeg beholder den selv smiley det jeg vil ha er mere netadgang udover det jeg kan koble mig på gennem wifi. Altså en router ja, der erstatter 3G som kan købes for sig og som kan kobles til iPad uden de store problemer. Jeg vil gerne ku gå på nettet når jeg venter på busse osv og er steder hvor der ikke er trådløst net. men hvad er det præcist i siger jeg skal bruge? (gerne skåret ud i pap, IT er absolut ikke min stærke side)

• #3   29. sep 2011 så køb denne med internet så kan du gå online over alt og tilkoble op til 5 computer eller printer ipad o.s.v.

(link fjernet)

Kommentér på:
Net til iPad.

Annonce