{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Miké T
Miké T
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 39

iPad 2 eller iPhone 4? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Jeg har set mig lun på de fine Apple produkter. Men spørgsmålet er om jeg ville få mest glæde af en iPhone 4 eller en iPad 2.
Jeg har selv en HTC Wildfire, så det er ikke fordi jeg står og mangler en Smartphone, men har på den anden side jo også en Bærebar..

Hvad ville i tro jeg ville få mest glæde af, og hvorfor?

Hilsen Miké T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPad 2 eller iPhone 4?
  • #1   27. sep 2011 Har stået i det samme dilemma , Har dog selv en Legend ! smiley

Og jeg har bestilt en ipad 2 som kommer lørdag smiley

• #2   27. sep 2011 Spar dine penge til iphone 5 kommer, eller ipad 3 hvis det er den du vil have.. der kan ikke vare så forfærdeligt lang tid til ipad 3 kommer, og prisen bliver nogenlunde det samme som ipad 2.. siger rygterne ihvertfald.

• #3   27. sep 2011 Hvis du vil have en iPhone, så vent til 5'eren kommer!
    - Jeg ville vælge iPad'en, fordi at du allerede har en telefon.

• #4   27. sep 2011 Vent til 4 oktober med at gør noget smiley dvs. om 7 dage sker der noget smiley

• #5   27. sep 2011 john T

Hvornår kommer iPhone 5 så ?

Og ipad 3 ?

• #6   27. sep 2011 iphone 5 kommer vel i oktober eller november. Rygterne for ipad3 siger et par måneder efter iphonen.. Rygter siger også at hvis ipad 3 kommer i 2012, vil den have en nyere processor fremfor hvis den udkommer i 2011... rygter rygter smiley

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #7   27. sep 2011 Ellers skal du bare vente til 2016 så kan du få iPad 12 den er med octocore cpu smiley

Hvorfor vente, hvis du vil have en gadget, så køb iPad 2 nu og her smiley

• #9   27. sep 2011 bobo > bare trist at smide omkring 4000 efter en ipad 2, hvis ipad 3 er lige om hjørnet og kommer til at koste det samme... men jaja, hvis ikke man kan vente smiley

• #10   27. sep 2011 M.Kiær .: 7000kr. eller noget i den stil. Den bliver ihvertfald ikke billig. smiley

• #12   27. sep 2011 ikke for at genere din telefon..men wildfireén er en af de dårligste smartphones. har selv haft en og min lillebror har en. køb en iphone 4 nu hvis du er forelsket i apple. der kan gå et godt stykke tid før vi får 4s eller 5 i danmark. (og ja.. der går rygter om at den nye iphone "bare" er en iphone 4 der er 7 gange hurtigere (da den har processor fra ipad2)

• #13   27. sep 2011 Den kommer til at koste det samme som iPhone 4 gjorde. smiley
    Den 4 oktober holder apple kl 10:00 AM Pacific Time et iPhone event med tag linjen. "Let's talk iPhone"
    bedøm selv billedet de sendte med.
    http://cdn.macrumors.com/article-new/2011/09/iphone_oct4_event_invite1.jpg

Dato, klokkeslet, Kortet og så En telefon med ubesvaret opkald (en ny telefon)

Om det bliver 4S eller 5 ved man ikke smiley

• Miké T
    Miké T Tilmeldt:
    aug 2009

#14   27. sep 2011 Jeg kan skam sagtens vente på at købe en iPad/iPhone..

Så har man også lidt længere tid til at spare sammen i smiley

Men kan i ikke give nogen begrundelser hvorfor jeg skulle vælge det ene frem for det andet?

Hilsen Miké

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#15   27. sep 2011 John T > ja men med den tid der er mellen Appels release, så kan man jo altid vente på den næste model smiley

De arbejder vel hen i mod at få model fornyelsen ned på 6 måneder.

• #16   27. sep 2011 En ting er næsten 100% sikkert. Vi får iOS 5, hvilket ser SÅ vildt fedt ud! 3GS eller 4, telefonen bliver for lækker med det! smiley

• #17   27. sep 2011 Bobo N.
    iPad 2 kom da på markedet i DK som nogen af de første lande? smiley et par uger efter release?

Tror sku de bomper iPhone 5 ud over det hele, for Tyskland og frankrig har mangel på iPhone 4 nu. De ka ikk få flere rigtigt.

• Miké T
    Miké T Tilmeldt:
    aug 2009

#18   27. sep 2011 Ved skam godt at HTC Wildfire ikke ligefrem er den vildeste smartphone, men bruger faktisk ikke min mobil ret meget ud over at ringe fra den.

Men den kan sagtens bruges til net surfing de få gange jeg er ''tvunget'' til at bruge den..

Så kan skam godt leve med min HTC Wildfire selvom en iPhone bare er og bliver toppen af poppen!! smiley

• Rasmus  K
    Rasmus K Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 11
    #19   27. sep 2011 om du skal købe en iphone 4 eller en ipad 2 er der kun én ting der afgør.
    og det er hvor store lommer du har smiley

• #20   27. sep 2011 bobo >> haha ja smiley rimelig dyrt for macnørder som skal have den nyeste model, hvis der er 6 måneder imellem hver udgivelse smiley

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#21   27. sep 2011 Markus, du misforstår mig, jeg mener de arbejder på at få relesas tiden mellem nye modeller ned på 6 måneder) iphone 4 --->> 5 --->>6), ikke at DK er 6 måneder efter USA

• #22   27. sep 2011 mike

mange køber en ipad og sidder og kan ikke finde ud af hvad de skal bruge den til. er lidt bange for at du måske kunne blive en af e personer hvis du siger du til nødt bruger internet på din wildfire. jeg bruger min ipad RIGTIG meget. jeg rejser mellem sjælland og bonholm når jeg skal over til min datter. den er perfekt til at se film på på båden. surfe og rette lidt i regneark. derudover har jeg bøger og ugeblade (mest bilblade :D)

• #23   27. sep 2011 nå ja.. også er min datter på snart 3 helt vild med at spille på min ipad smiley

• #24   27. sep 2011 Jeg har begge dele, og en macbook. Jeg bruger ALDRIG ipad'en.. det var meningen den skulle bruges på rejse og sådan til film og til at læse bøger på, men jeg har ikke selv fået den brugt ret meget.. så nu har kæresten taget den med til afghanistan, han bruger den heller ikke ret meget da han også har sin macbook med.. men han brugte den på flyet til at se film på..

Jeg ville vælge iphone 4.. det varer nok lidt inden 5'eren rammer det danske marked, og ingen ved hvordan den bliver.. det kan være den er fuldstændig magen til 4'eren - måske bare en anelse opdateret..

• klaus h
    klaus h Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #26   28. sep 2011 jeg ville helt klart vente og se hvad apple har at byde på
    ifølge http://iphone5-priser.dk holder apple 4 oktober pressemøde i deres hovedkvarter i californien.

mon ikke den er iphone 5 der kommer her.?

• klaus h
    klaus h Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #28   30. sep 2011 Ja der kunne sagtens komme 2 iphone.

men jeg tror nu mest på bare en iphone 5
    (link fjernet)

Kommentér på:
iPad 2 eller iPhone 4?

Annonce