{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.353 visninger | Oprettet:

Iphone 4 går ud - fuldt opladet {{forumTopicSubject}}

Hjælp!

Har nu to gange oplevet at min Iphone 4 går ud, fuldt ud opladet.

Hvorfor gør den det?

Har fundet løsningen på problemet, som mange af jer sikkert ved, nemlig at holde tænd/sluk knappen nede samtidig med home knappen - For gendannelse

Men HVORFOR? gør den det og sker der noget med "maskinen" ved dette nedbrud??

Og noget andet er at den burde slet ikke strejke og lukke ned midt i en samtale, sms eller andet når den er fuldt ud opladet.

Nogle der kan belyse dette fænomen og udvide min viden???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 går ud - fuldt opladet
  • #1   13. sep 2011 send den til rep. med en god forklaring

    vil tro at du bare skal ha en ny


  • #2   13. sep 2011 Har bare hørt at det sker for mange med Iphone og der ligger guides til hvad man skal gøre når det sker, men umidlbart kan jeg ikke finde nogen forklaring på problemet.

    Har bagcover på, kan det være fordi den bliver for varm og ikke kan afkøle med bagcover på???


  • #3   13. sep 2011 jeg har altid haft cover på
    aldrig haft det problem men hvis du stadig har garanti så gå ned med den
    da de i dag ikke laver iphones men kun ombytter dem

    kim


  • #4   13. sep 2011 jeg ved ikke om der stadig er garrenti på, købte den i juni måned

  • #5   13. sep 2011 he he du har 2 år
    så ned med den smiley

    held og lykke


  • #6   13. sep 2011 hvis du købte den i juni mdr i år så har du stadig garanti på den

  • #7   13. sep 2011 Købte den i Juni i år smiley Så må hellere ned med den og hører hvad det er for noget smiley

  • #8   13. sep 2011 det sker også ofte med min Iphone 3

  • Jonna N
    Jonna N Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   18. nov 2012 Jamen TUSINDE tak for hjælpen da... min har været gået ud siden igår, og anede ikke hvad jeg skulle gøre... mange tak... men ja, rigtig noget lort at den gør det...!

  • #10   18. nov 2012 Som med alt andet elektronik kan der være nogle med fejl, dribl ned hvor den er købt og snak med dem. Tror du får den lavet.
    Nu har jeg haft min 4er i snart 2 år uden problemer, og den har kun været slukket en eller to gange i den tid, ud over når den selv genstarter ved update.
    Hvis den er købt i Juni i år, så ned med den, der er 1års garanti og 1 års reklamationsret. med mindre andet er anført i din kontrakt.


  • #11   18. nov 2012 Elsker når folk blander garanti og reklamationsret sammen og i særdeleshed, når man også blander fordelingen op. Læs nu om det på forbrug.dk, før man kaster om sig med ting, man ikke har styr på smiley

  • #12   18. nov 2012 Hmmm Cantona er ikke helt med, normalt i danske forretninger gives der 1 års garanti (ja ved godt at man ikke skal give det, men det gøres der normalt) og så har man de to års reklamationsret, som man altid har, også ved privat handel. Så derfor skrev jeg som jeg gjorte, at det første år garanti, dernæst reklamationsret.


  • #13   18. nov 2012 Du tager fejl;) 2 års reklamtionsret fordelt på 6 måneders formodningsregel(altså at fejlen må have været der fra starten) de resterende er faktisk kunden der skal bevise at fejlen ikke er ens egen.

    Så det med 1+1 er helt forkert. Og man må ikke forveksle garanti og reklamationsret, hvilket rigtig mange gør.

    Garanti er en ekstra service, men ikke et krav.


  • #14   18. nov 2012 Er klar over det med garantien.
    Men var ikke klar over at kunden skulle bevise de sidste 1 1/2 år, så lærte man da lidt nyt. Men det stiller sgu da kunderne dårligt :S da man som sælger uden problem kan sige at det er kundens egen fejl.


  • #15   18. nov 2012 Der er heller ikke mange butikker der gør så meget i det, men bare lader det være op til værkstedet/producenten at afgøre, hvad der skal ske.

    Ved ikke om det stiller en dårligt, for efter 6 måneder vil jeg mene, at så hedder det slitage, så mener at vi er stillet rigtig godt. Faktisk blev reglen ændret fra 1 til 2 år i 2002 mener jeg, så igen - Vi er stillet ret godt som forbrugere smiley


  • #16   18. nov 2012 Jeps, det ved jeg, tænker bare på at man kan som sælger "bare" komme med en and. Ved det er sket, ikke noget jeg vil komme ind på (tager for lang tid) men ja vi skal ikke klage.

  • #17   18. nov 2012 Apple kan godt finde på at komme med påstande om vandskader;)

  • #18   18. nov 2012 Nå da, har jeg aldrig hørt smiley

Kommentér på:
Iphone 4 går ud - fuldt opladet

Annonce