{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

2 skærme, 1 gfx.. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, har fået en skærm mere til samlingen, men kan ikke få det til at gøre så den kan vise på begge skærme,

Altså så man f.eks, har counter-strike , kørende på den ene skærm, samtidig med den anden køre med facebook, mIRC, og andet ..

og glider musen så over på den anden skærm midt i det hele, eller skal man " tappe " ud for at komme over på den anden skærm ?

begge skærme er samsung..
den ene er dog 24 tommer, den anden er 21.6 tommer,,
grafikkortet er et radeon HIS, 6870..

link til en anden tråd ,,
http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=2&tid=630005

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 skærme, 1 gfx..
  • #1   7. sep 2011 Du vælger bare i din skærmopsætning at du vil køre med 2 skærme, og vælger at den skal "udvide til anden skærm" i stedet for at dublere.

Normalt glider musen direkte fra den ene til den anden, men hvis du fx spiller counter strike gør den det selvfølgelig ikke, da musen er låst til spillet. Ville også være nedern at musen forsvandt hver kan du skulle dreje smiley

Jeg køre selv med samme opsætning på arbejdet.. der bruger jeg min bærbar som den lille skærm, og en eller anden dell som den store skærm.

• #2   7. sep 2011 syntes bare jeg har prøvet alle opsætninger, men kan ikke få den til det /;

• Ukendt Navn .
    Ukendt Navn . Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 52
    #3   7. sep 2011 DU skal køre Counterstrike i et vindue (kan gøres i indstillinger inde i spillet) for ikke at skulle tabbe ud

Kommentér på:
2 skærme, 1 gfx..

Annonce