HP fryser {{forumTopicSubject}}
Har en "skøn" HP dv6-serie der er 2½ år gammel efterhånden. Den er på det seneste begyndt at fryse i al software, og det bliver bare oftere og oftere. I øjeblikket fryser den hvert 10-15 sekund, og når den fryser er det cirka 5 sekunder ad gangen - og det er jo egentlig temmeligt belastende. Jeg går i hvert fald snart ud af mit gode skind, magter simpelthen ikke computere der er langsomme og slet ikke kører som de skal.
Jeg havde lignende symptomer på min Zepto da jeg havde den, men det var efter en tur på gulvet de opstod, og det har denne ikke været. Ydermere så er min computer helt sygdomsfri - omend den da har det med at blive godt varm, men det er jo bare typisk HP
Så spørgsmålet er, ligger fejlen rent software-mæssigt, eller er det noget hardware der er ved at være godt ristet?
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Hvis ikke computeren kan komme af med varmen, sænkes hastigheden på CPU'en drastisk for at minimere varmeudvikling. Dette kan godt forsage slowdowns.
Ellers læses der for meget på din harddisk, måske den er ved at gå i stykker.
Hvem ved.
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 695
Hvis jeg fx ser en video på FB eller YT, fryser Firefox, men lyden kører bare videre i baggrunden.
sep 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 20
HP fryser