{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

HP fryser {{forumTopicSubject}}

Har en "skøn" HP dv6-serie der er 2½ år gammel efterhånden. Den er på det seneste begyndt at fryse i al software, og det bliver bare oftere og oftere. I øjeblikket fryser den hvert 10-15 sekund, og når den fryser er det cirka 5 sekunder ad gangen - og det er jo egentlig temmeligt belastende. Jeg går i hvert fald snart ud af mit gode skind, magter simpelthen ikke computere der er langsomme og slet ikke kører som de skal.
Jeg havde lignende symptomer på min Zepto da jeg havde den, men det var efter en tur på gulvet de opstod, og det har denne ikke været. Ydermere så er min computer helt sygdomsfri - omend den da har det med at blive godt varm, men det er jo bare typisk HP smiley
Så spørgsmålet er, ligger fejlen rent software-mæssigt, eller er det noget hardware der er ved at være godt ristet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HP fryser
  • #1   1. sep 2011 Godt varm siger du? Har du nogensinde blæst den ren for støv?
    Hvis ikke computeren kan komme af med varmen, sænkes hastigheden på CPU'en drastisk for at minimere varmeudvikling. Dette kan godt forsage slowdowns.

Ellers læses der for meget på din harddisk, måske den er ved at gå i stykker.
    Hvem ved.

• #2   1. sep 2011 HP er jo generelt varme, og den er ikke decideret skadeligt for varm. Hvor mange cycles er det en HDD normalt ca kan nappe i sin levetid? Så må jeg jo lige prøve at tjekke op på hvor den ligger henne af - med det der program jeg ikke kan huske hvad hedder smiley

Hvis jeg fx ser en video på FB eller YT, fryser Firefox, men lyden kører bare videre i baggrunden.

• #3   2. sep 2011 lawl, HP man kan stege æg på dem efter lidt tid.

Kommentér på:
HP fryser

Annonce