{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Sony Ericsson Arc! - Hjælp til Samtale? {{forumTopicSubject}}

Nu kom jeg satmer til at købe en Sony Ericsson Arc, og den minder jo helt vildt meget om den skide Sony Ericsson x10 MINI Pro jeg købte (Som jeg stadig har) som jeg ikke gider bruge, men når. giver det lige en chance med denne nye Arc!

Ville lige høre om man virkelig ikk kan ændre det der samtale når man skriver sms om til indbakke / sms i stedet for at have det som samtaler?

Og kan man ændre sit tastetur på telefonen så det viser det med den klassiske opstilling, altså som en knap mobils tastetur i stedet for PC tastetur?

Nogen der forstår mine spørgsmål som kan hjælpe?

Mvh // Stefan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Ericsson Arc! - Hjælp til Samtale?
  • #1   15. aug 2011 jeg følger lige med, jeg har selv en arc og er pisse glad for den

  • #2   15. aug 2011 Ja den er sku fed nok.
    Men savner lidt det gamle opsætning hvad SMS angår. smiley


  • Svenne B
    Svenne B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Svar: 18
    #3   15. aug 2011 det med samtalerne kan ikke ændres da det for mange fungere bedre og meget nemmere at finde rundt i sine sms'er - det med T9 tastatur frem fuld qwerty kan sagtens ændres, dog på en Arc skal man vist lige en tur forbi den lokale brug på sådan en Andriod telefon, og prisen er lig kvalitet, dog skal du være obs på at der muligvis skal hentes en dansk ordbog til det T9 tastatur..

  • #4   16. aug 2011 michael - Mange tak for hjælpen. smiley

Kommentér på:
Sony Ericsson Arc! - Hjælp til Samtale?

Annonce