{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smiley til HYC Desire
  • #1   13. jul 2011 Det kan du os sagtens.. De her --- smiley - kan du ikke se...

Men dem her --- smiley - kan du sagtens se..

Der skal lige være en næse på smiley

• #3   13. jul 2011 Ja og inden under sms delen er det nemlig dem her --- smiley som ligger derinde..

Kan man ik få et lille program hvor man kan se smiley's og nemt sætte dem ind i sin sms..??

• #4   13. jul 2011 Jo det kan du sagtens.. Bare gå ind på Market og søg smiley for sms eller lign.. Det siger jo os lidt sig selv..

Mine er dog intigreret i mit tastatur da den er blevet root'et med CyanogenMOD 7..

• #6   13. jul 2011 har jeg os prøvet.. Men sys ik rigtig der var noget som så vildt spændende ud..

Og noget helt andet er.. når man skriver sms med T9 kommer de ord man så bruger frem i køen, fordi når jeg skriver '' ER '' Kommer den med '' DS '' som det første ord.. Pisse træls..

• #7   13. jul 2011 Indstillinger - Sprog og tastatur - Brugerordbog..

Der kan du ændre og slette ord som den har lagret smiley

• #8   13. jul 2011 Du kan hente det, der hedder Handcent SMS, den har alt hvad der er af grafiske smileys, og du kan tilmed få look'et på smsdelen til at ligne det på iPhone, hvis det er noget du vil have smiley

• #9   13. jul 2011 Hvordan får man det der Hancent SMS til at kører istedet for det som kører nu..??

• #10   13. jul 2011 Android Market -> Søgefelt (Handcent SMS) - Vælg gratisversion (Der er kun en gratisversion, så vidt jeg husker.. smiley ) Og download smiley
    - Den spørger selv efter sprogpakker osv. som du så bare skal downloade smiley
    .. Og vil du have et, efter min smag bedre tastatur også, så skal du have det, der hedder Swiftkey Beta X! smiley
    - Det er gratis, og der kommer løbende opdateringer med blandt andet tastatur med en slags blå "neonlys" i ;D

Kommentér på:
Smiley til HYC Desire

Annonce