{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

To skærme på samme pc {{forumTopicSubject}}

Bøvler lidt med at få sat en ekstra skærm til min pc og har et spørgsmål dertil.

Har et onboard GFX og et Ekstra GFX sat i, en skærm tilsluttet i hver, begge med vga tilslutning, kan ikke få den til at finde nr 2 skærm...

Kræves det at finde en VGA til DVI omformer for at tilslutte begge under samme gfx kort, eller kan dette lade sig gøre uden.. den har jeg selvfølgelig lige forlagt mig, derfor jeg ville høre om nogen vidste noget smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To skærme på samme pc
  • #1   7. jul 2011 Det nemmeste og hurtigste er nok at anskaffe sig et VGA -> DVI stik, men det kan godt lade sig gøre uden, det er dog en lidt mere bøvlet og krævende process.
    Du kan gøre det med et lille plugin / program som hedder SoftTH, det er oprindelig beregnet til at kører 3 skærme på 2 grafikort, så der skal ændres lidt i config filen, men det er der flere der har gjort, så det burde være muligt at finde noget som du kan bruge via google smiley

• #2   7. jul 2011 Ahh, takker, vil jeg lige undersøge nærmere

• #3   7. jul 2011 du kan for det første ikke bruge både dit onboard gfx pg det extra

hvad for et GFX er det extra du har monteret ??

• #4   7. jul 2011 8500 GT sidder der i den

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #5   7. jul 2011 Hvis der er en VGA og en DVI udgang på dit "nye" grafikkort, så brug en adapter, hvis ikke dine skærme understøtter begge dele (DVI er digitalt og meget bedre end VGA).

Du kan ikke bruge begge grafikkort samtidig, da bundkortet, højest sandsynlig, er konstrueret til at slå det indbyggede grafikkort fra, når du bruger det "nye".

Så adapter på, det følger i mange tilfælde med til dit grafikkort.
    Nogle grafikkort af de billige producenter understøtter dog kun en skærm alligevel, men et 8500 GT burde ikke være en af disse modeller.

Kommentér på:
To skærme på samme pc

Annonce