745 visninger
|
Oprettet:
To skærme på samme pc {{forumTopicSubject}}
Bøvler lidt med at få sat en ekstra skærm til min pc og har et spørgsmål dertil.
Har et onboard GFX og et Ekstra GFX sat i, en skærm tilsluttet i hver, begge med vga tilslutning, kan ikke få den til at finde nr 2 skærm...
Kræves det at finde en VGA til DVI omformer for at tilslutte begge under samme gfx kort, eller kan dette lade sig gøre uden.. den har jeg selvfølgelig lige forlagt mig, derfor jeg ville høre om nogen vidste noget
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 61
Du kan gøre det med et lille plugin / program som hedder SoftTH, det er oprindelig beregnet til at kører 3 skærme på 2 grafikort, så der skal ændres lidt i config filen, men det er der flere der har gjort, så det burde være muligt at finde noget som du kan bruge via google
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 412
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 384
hvad for et GFX er det extra du har monteret ??
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 412
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
Du kan ikke bruge begge grafikkort samtidig, da bundkortet, højest sandsynlig, er konstrueret til at slå det indbyggede grafikkort fra, når du bruger det "nye".
Så adapter på, det følger i mange tilfælde med til dit grafikkort.
Nogle grafikkort af de billige producenter understøtter dog kun en skærm alligevel, men et 8500 GT burde ikke være en af disse modeller.
To skærme på samme pc