{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

Lån fra zepto {{forumTopicSubject}}

Er fuldstændig væk i den her hvide sag fra zepto

(link fjernet)

Synes den er SÅ fed! Men har ikke lige helt 5674 kr. Kunne godt skrabe dem sammen i løbet af en måned eller 2, men så er den nok ikke så billig mere på det tidspunkt.
Der står også design, så ved ikke om den er god nok til mine lidt krævende spil. Men nu er det faktisk kun lige udseendet jeg går efter. Og hvis den kan trække mine spil er det jo perfekt. Ser man kan låne fra zepto. Er der nogen af jer der låner eller har lånt derfra? Har fået af vide at det er rigtig dumt at låne hos fona, men hvad med her?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lån fra zepto
  • #1   16. sep 2007 hmm de har jo det der rentefri i 24 måneder det ser ik helt skidt ud men har lige regnet lidt på det. hvis du vælger den store kommer du til at betale 7784

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 33
    #2   16. sep 2007 Det er altid billigst at låne i din bank.. smiley

• #3   16. sep 2007 Christian B
    rigtig nok

• #4   16. sep 2007 Nåå, det var ærgeligt! :S

Men så kigger jeg bare på nogle af de andre. Det er vigtigt at den kan klare mine spil uden problemer. Ellers skal den bare være ganske almindelig, med word, til nogle sange osv..

Jeg skal prøve at se på det med banken. For ellers, på et tidspunkt har jeg pengene og så er prisen steget..

• #5   16. sep 2007 Jo, det har jeg. Men jeg har en gammel acer aspire der ik fungere og er elendig. Min far VIL have en eller anden ekspert til at kigge på den. Har ellers før været nede i en TDC-butik med den. Og de siger at det sikkert er grafikkortet den er gal med. Og hvis jeg skal have det udskiftet, kan jeg lige så godt købe en ny.. Tjaa, skal vente på at ham min far kender siger det samme.

• #6   16. sep 2007 det er da ikke en ret god bærbar...

• Jawad S
    Jawad S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 6
    #7   16. sep 2007 Hvorfor kan den ikke trække spil? Den har et dedikeret NVIDIA® 8600M GT 512MB grafikkort...hvor mange bærbare har det nu til dags?
    Har selv en Zepto og det er den hurtigste bærbar jeg nogenside har haft.
    Hvis i ikke selv har prøvet en eller ikke ved noget om computere, så lad vær med at udtal jer!

Mvh
    Jawad

• *SloT* -
    *SloT* - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 412
    #8   16. sep 2007 Husk det er uden moms den virkelige pris er 7.092,50 for value. Men jeg ville helt klart vælge power modellen da de kører med et tilbud lige nu og så slipper du for den lorte celeron processor!

• #9   16. sep 2007 Har kigget på zepto, dell og mybook.

Er der andre hjemmesider hvor man kan se diverse computere?

Kommentér på:
Lån fra zepto

Annonce