{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

Hjælp til skærm slukker under spil?? HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe mig her?
Når jeg fks. spiller spil på min computer, så efter noget tid, slukker Skærmen også skriver "Monitor Going To Sleep", altså ligesom når man sætter computeren i dvale.. Efter dt kan jeg ingenting gøre, og er nød til at slukke den.. Noget der ved hvad er kan være galt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til skærm slukker under spil?? HJÆLP!!
  • #1   29. jun 2011 Bærbar eller stationær?

• #2   29. jun 2011 Dit grafikkort stopper med at sende signal.
    Højst sandsynligt din strømforsyning der siger stop, fordi den ikke er stor nok til at trække dit grafikkort.
    Det, eller en driver der crasher.

Det har generelt intet med din skærm at gøre.

• #3   30. jun 2011 Jesper & Susan: Det er en Stationær. smiley

René V: fks. Når jeg spiller Football Manager, gør den det efter 1 times tid..

Spiller jeg nogen andre spil, gør der højst 5 min..
    Og jeg har prøvet at være inde og rette på de forskellige ting, inde vedstrømforsyningen og besparelse, men det ændre ingenting smiley

• #4   30. jun 2011
    gå ind under strømstyrring underkontrolpanelet.
    sæt Skærm få i dvale >> Aldrig smiley

ellers er det fordi du ikke spiller så meget smiley

• #6   30. jun 2011 Du kan ikke fikse din strømforsyning med software.

Hvilket grafikkort har du?
    Derudover: Gider du åbne siden på dit kabinet og fortælle mig mærke og model på din strømforsyning?

Hvor længe der går før dit grafikkort stopper med at sende signal, afhænger af belastningen. Football manager er ikke særligt belastende, og grafikkortet skal derfor ikke prøve særligt meget strøm. I andre, mere krævende spil, belaster du strømforsyningen mere, og der går derfor kortere tid inden den siger stop.

Det burde være til at forstå.

• #8   30. jun 2011 Det er ikke noget der har været der fra starten af, og så meget har jeg heller ikke spillet på den.. Computeren er ret ny. den er fra sommer 2010.
    Og jeg har været inde og rette på alt software mht. dvale slumre osv.. Ingenting har hjulpet desværre.. smiley

Men nu har jeg fået siden af computeren, og må indrømme jeg ikke har meget forstand på det derinde.. Men jeg kan se nu her, hvor jeg sidder og skriver dette.. At der er 3, altså alle bæsere er i gang. Jeg aner ikke hvor grafikkortet sidder, men jeg har fundet noget numerværk, som det eneeste jeg kan se..
    Og det er følgene:

686
    Amibios
    1999
    xu 11
    5180

Ved ikke om det er det, men prøv oog se om i ved det smiley
    Computeren er en P. Bell smiley
    Og tak for hjælpen, indtil videre smiley

• #9   30. jun 2011 Det må enten være Frafikkorttet der er kræsset af, efter kun 1år eller også er det virus, for jeg har virkelig prøvet alt andet :s

• #10   3. jul 2011 Er der nogen der har fundet ud af hva problemet kunne være? smiley

• #11   4. jul 2011 Nu har jeg også spillet Pro Cycling Manager uden de store problemer.. Men det virker altså underligt :s

Kommentér på:
Hjælp til skærm slukker under spil?? HJÆLP!!

Annonce