2.247 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til skærm slukker under spil?? HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}
Nogen der kan hjælpe mig her?
Når jeg fks. spiller spil på min computer, så efter noget tid, slukker Skærmen også skriver "Monitor Going To Sleep", altså ligesom når man sætter computeren i dvale.. Efter dt kan jeg ingenting gøre, og er nød til at slukke den.. Noget der ved hvad er kan være galt?
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 209
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Højst sandsynligt din strømforsyning der siger stop, fordi den ikke er stor nok til at trække dit grafikkort.
Det, eller en driver der crasher.
Det har generelt intet med din skærm at gøre.
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 5
René V: fks. Når jeg spiller Football Manager, gør den det efter 1 times tid..
Spiller jeg nogen andre spil, gør der højst 5 min..
Og jeg har prøvet at være inde og rette på de forskellige ting, inde vedstrømforsyningen og besparelse, men det ændre ingenting
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 89 Svar: 287
gå ind under strømstyrring underkontrolpanelet.
sæt Skærm få i dvale >> Aldrig
ellers er det fordi du ikke spiller så meget
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
Hvilket grafikkort har du?
Derudover: Gider du åbne siden på dit kabinet og fortælle mig mærke og model på din strømforsyning?
Hvor længe der går før dit grafikkort stopper med at sende signal, afhænger af belastningen. Football manager er ikke særligt belastende, og grafikkortet skal derfor ikke prøve særligt meget strøm. I andre, mere krævende spil, belaster du strømforsyningen mere, og der går derfor kortere tid inden den siger stop.
Det burde være til at forstå.
aug 2008
Og jeg har været inde og rette på alt software mht. dvale slumre osv.. Ingenting har hjulpet desværre..
Men nu har jeg fået siden af computeren, og må indrømme jeg ikke har meget forstand på det derinde.. Men jeg kan se nu her, hvor jeg sidder og skriver dette.. At der er 3, altså alle bæsere er i gang. Jeg aner ikke hvor grafikkortet sidder, men jeg har fundet noget numerværk, som det eneeste jeg kan se..
Og det er følgene:
686
Amibios
1999
xu 11
5180
Ved ikke om det er det, men prøv oog se om i ved det
Computeren er en P. Bell
Og tak for hjælpen, indtil videre
aug 2008
aug 2008
aug 2008
Hjælp til skærm slukker under spil?? HJÆLP!!